Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 94
  • CENA NEXTO

    Klient – ebook

    John Grisham  

    Doskonały thriller prawniczy, który z miejsca stał się klasyką gatunku. Jedna z najlepszych powieści ulubionego pisarza Ameryki. Prokurator, który nikomu nie ufa. Adwokatka nienależąca do żadnego z układów. Jedenastoletni chłopiec, który wie zbyt dużo. Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercią...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Klient – ebook

    Iwona Surmik  

    Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 2,69 zł 2,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook

    M. J. Passion  

    Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Komisarz Maigret: Maigret i sobotni klient – ebook

    Georges Simenon  

    Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwną i zaskakującą. Bo Leonard Planchon już od dwóch lat mieszka pod jednym dachem z żoną i... jej kochankiem. A teraz ma zamiar zabić ich oboje. I to właśnie wyznaje komisarzowi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Intensywne doznania Tom 3: Bezwstydny klient. Intensywne doznania. Tom 3 – audiobook

    Whitney G.  

    Szczery, bezpardonowy i niezwykle seksowny. Ten klient ma wysokie wymagania! Penelope niedawno straciła dwa ważne biznesowe kontrakty i faceta, który ją zdradził. Kiedy na horyzoncie pojawia się nowe zlecenie, od razu je przyjmuje. Radość kończy się szaleństwem w klubie i porankiem z przystojniakiem w łóżku. Brzmiałoby to jak romantyczna przygoda, gdyby nie fakt, że facet okazuje się jej nowym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
    CENA NEXTO

    Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook

    Praca zbiorowa  

    Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
    CENA NEXTO

    Jak zdobyć klientów w internecie – ebook

    Gitte Härter  

    Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,09 zł 18,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ulga na kasę fiskalną – ebook

    Infor Biznes  

    "Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook

    Adam Szaran   Roman Kawszyn  

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Legendarna obsługa Klienta – ebook

    Ken Blanchard   Kathy Cuff   Vicki Halsey  

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 94

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA