klient
Liczba pozycji: 110
Klient – ebook
John Grisham
Doskonały thriller prawniczy, który z miejsca stał się klasyką gatunku. Jedna z najlepszych powieści ulubionego pisarza Ameryki. Prokurator, który nikomu nie ufa. Adwokatka nienależąca do żadnego z układów. Jedenastoletni chłopiec, który wie zbyt dużo. Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercią...Data dostępności:
Data publikacji:
Klient – ebook
Iwona Surmik
Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.Data dostępności:
Data publikacji:
Komisarz Maigret: Maigret i sobotni klient – ebook
Georges Simenon
Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwną i zaskakującą. Bo Leonard Planchon już od dwóch lat mieszka pod jednym dachem z żoną i... jej kochankiem. A teraz ma zamiar zabić ich oboje. I to właśnie wyznaje komisarzowi...Data dostępności:
Data publikacji:
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient – ebook
Roman Wendt
S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
Praca zbiorowa
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
Gitte Härter
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.Data dostępności:
Data publikacji:
Ulga na kasę fiskalną – ebook
Infor Biznes
"Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – ebook
Adam Szaran Roman Kawszyn
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Legendarna obsługa Klienta – ebook
Ken Blanchard Kathy Cuff Vicki Halsey
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...Data dostępności:
Data publikacji:
Mister Flow – ebook
Gaston Leroux
Młody, niedoświadczony i niemajętny prawnik przeżywa w swoim zawodzie katusze nudy. Bardzo ożywia się więc, gdy jego przydzielony z urzędu klient prosi go o załatwienie pewnej honorowej sprawy za dodatkowym wynagrodzeniem. Adwokat ma pojechać do Deauville, by zwrócić kochance swojego mocodawcy poufne materiały. Kto by przypuszczał, że osadzony Durin (zwany Człowiekiem o Stu Twarzach) snuje zza kratek...Data dostępności:
Data publikacji: