Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

klient

Liczba pozycji: 297
  • Klient – audiobook
    CENA NEXTO

    Klient – audiobook

    Iwona Surmik  

    Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Klient – ebook

    Iwona Surmik  

    Pani Renatka pracuje w biurze i jak co dnia weryfikuje poprawność dokumentów złożonych przez petentów. Kiedy w formularzu z firmy o nazwie BÓG zabrakło NIPu i REGONu, bez wahania wykonuje telefon z prośbą o uzupełnienie danych. W jej gabinecie pojawia się tajemniczy przedstawiciel firmy w powłóczystej białej szacie. Czy uda mu się dopełnić formalności? Gratka dla fanów humorystycznych opowiadań.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 2,69 zł 2,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Klient – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Klient – audiobook

    John Grisham  

    Doskonały thriller prawniczy, który z miejsca stał się klasyką gatunku. Jedna z najlepszych powieści ulubionego pisarza Ameryki. Prokurator, który nikomu nie ufa. Adwokatka nienależąca do żadnego z układów. Jedenastoletni chłopiec, który wie zbyt dużo. Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercią...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Klient – ebook

    John Grisham  

    Doskonały thriller prawniczy, który z miejsca stał się klasyką gatunku. Jedna z najlepszych powieści ulubionego pisarza Ameryki. Prokurator, który nikomu nie ufa. Adwokatka nienależąca do żadnego z układów. Jedenastoletni chłopiec, który wie zbyt dużo. Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercią...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Klient w sieci organizacyjnej – ebook

    Stanisław Skowron  

    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,59 zł 27,32 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – ebook

    M. J. Passion  

    Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,59 zł 3,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook
    CENA NEXTO

    Ostatni klient - opowiadanie erotyczne – audiobook

    M. J. Passion  

    Ewa pracuje w barze, gdzie często musi sobie radzić z bezczelnymi klientami. W czasie nieprzyjemnej rozmowy z jednym z nich w jej obronie staje przystojny Adam. Czy starszy o kilkanaście lat mężczyzna zawróci w głowie młodej dziewczynie?

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook

    Robert Zych  

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 297

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA