klasy
Liczba pozycji: 5
Piotruś zuch – audiobook
Mieczysława Buczkówna
Już teraz książka „Piotruś Zuch” w wersji do słuchania. W kontynuacji „Piotrusia Pierwszaka” główny bohater jest uczniem II klasy i marzy o tym, aby zostać zuchem. Aby to osiągnąć, wpierw musi spełnić 7 wymogów swojego taty. Czy mu się uda?Data dostępności:
Data publikacji:
Tarnów i okolice. Miniprzewodnik – ebook
Praca zbiorowa
Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Tarnów Tarnów jest jednym z ważniejszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Grecja - Praktyczny przewodnik – ebook
Wiesława Rusin
"GRECJA - najstarsze państwo Europy, kolebka jej kultury, kraj o niesamowitych krajobrazach i licznych zabytkach światowej klasy. Dramatyzm pejzaży tworzy gwałtowny kontrast pomiędzy wyniosłymi górami a spokojnym morzem, widocznym prawie z każdego wyższego szczytu. Bogactwo zabytków odzwierciedla długą historię ludzkiej cywilizacji na tych terenach, a także jej burzliwy przebieg. Praktyczny Przewodnik...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
Dan Ariely
„Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...Data dostępności:
Data publikacji: