Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kategorie

Liczba pozycji: 4
  • O Powstawaniu I Ginięciu – ebook

    Arystoteles  

    Dzieło O powstawaniu i ginięciu, autorstwa Arystotelesa, należącego do najwybitniejszych postaci w dziejach filozofii. Jego pisma uporządkował i skatalogował ok. 70 p.n.e. Andronikos z Rodos. Do ważniejszych należą: Kategorie i Hermeneutyka, Topiki, Metafizyka, Fizyka, O niebie, O duszy, Etyka nikomachejska, Polityka, Poetyka,Zachęta do filozofii.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • O Świecie – ebook

    Arystoteles  

    Dzieło O świecie, autorstwa Arystotelesa, należącego do najwybitniejszych postaci w dziejach filozofii. Jego pisma uporządkował i skatalogował ok. 70 p.n.e. Andronikos z Rodos. Do ważniejszych należą: Kategorie i Hermeneutyka, Topiki, Metafizyka, Fizyka, O niebie, O duszy, Etyka nikomachejska, Polityka, Poetyka,Zachęta do filozofii.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający)
    • EPUB
  • Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook

    Liz Wiseman  

    Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA