katalogu
Liczba pozycji: 5
Hurysy z katalogu – audiobook
Edward Guziakiewicz
Daleka przyszłość era podróży międzygalaktycznych, czyli zmierzch trzeciego tysiąclecia. Raoul Dupont, niegdyś członek Sił Kosmicznych Układu, dzięki odkryciu złóż retelitu wiedzie obecnie dostatnie życie. Czas umilają mu klonoandroidy najpierw Afrodyta, a później także Iryda obie zaprogramowane tak, by zapewniać najwyższe cielesne rozkosze. Tę sielankę burzy wiekowy dyktator z Ganimedesa - psychopata...Data dostępności:
Data publikacji:
Rytm namiętności – audiobook
Kristen Ashley
Amelia Hathaway, dziedziczka rodzinnej fortuny, do niedawna miała wszystko: przystojnego męża, cudowne dzieci i dom jak z luksusowego katalogu. Niestety uczucia męża okazały się znacznie mniej płomienne, niż się początkowo wydawało - może dlatego, że znaczną ich część zagarnęła młodsza od Amelii kochanka…Szybki rozwód, a przede wszystkim utrata dzieci były dla Amelii niczym kubeł zimnej wody....Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy pisania przekonujących tekstów – ebook
Jakub Sosnowski
Jeśli potrafisz napisać tekst sprzedażowy, zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Daje to przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem. Autor Podstaw pisania przekonujących tekstów wymienia główne korzyści płynące z przeczytania jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Powstanie 1830-1831. Utracone zwycięstwo? – audiobook
Sławomir Leśniewski
Czy mogliśmy wygrać to starcie? Dlaczego Polska nie zwyciężyła z Rosją w konflikcie 1830–1831? Nie wszystkie polskie powstania były straceńczym aktem desperacji bez szans na powodzenie. Powstanie listopadowe okazało się najlepiej przygotowanym starciem z zaborcą. Polacy mieli w ręku wiele atutów – świetnie wyszkoloną armię, doświadczonych w boju dowódców i rozbudzony romantyczną poezją, gotowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: