june
Liczba pozycji: 5
Yellowface – ebook
Rebecca Kuang
Zaczyna się od niespodziewanej śmierci. A później napięcie rośnie dosłownie odbierając oddech, aż do finału, który zaciska się na gardle niczym pętla. Finału, w którym katharsis przeplata się ze stadium szaleństwa a my, nawet poznawszy całą historię, nadal nie jesteśmy pewni, kto jest ofiarą a kto czarnym charakterem. A może, jak w życiu, w tej historii nie ma czarnych charakterów i niewinnych ofiar....Data dostępności:
Data publikacji:
The Innocents Abroad – ebook
Mark Twain
The Innocents Abroad is one of the most prominent and influential travel books ever written about Europe and the Holy Land. When you dive into Mark Twain’s The Innocents Abroad, you have to be ready to learn more about the unadorned, ungilded reality of 19th century „touring” than you might think you want to learn. This is a tough, literary journey. It was tough for Twain and his fellow „pilgrims”,...Data dostępności:
Data publikacji:
The Thing That Walked in the Rain – ebook
Otis Adelbert Kline
Those readers who had been charmed by Otis Adelbert Kline’s swashbuckling sci-fi adventures would not have long to wait before they were treated to that novel’s follow-up thrill ride. „The Thing That Walked in the Rain” provides another interplanetary adventure. Considered by many to be the only true equal of Edgar Rice Burroughs, Otis Adelbert Kline was a master of the sword and planet genre. From...Data dostępności:
Data publikacji:
The Saga of King Kull – ebook
Robert E. Howard
Robert Ervin Howard (January 22, 1906 – June 11, 1936) was an American author who wrote pulp fiction in a diverse range of genres. In a meteoric career that spanned a mere twelve years, Robert E. Howard single-handedly invented the sword and sorcery genre. From his fertile imagination sprang some of fiction’s most enduring heroes. Yet while Conan is indisputably Howard’s greatest creation, it was in...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: