jak kupować
Liczba pozycji: 5
Prosta organizacja – ebook
Agnieszka Krakós-Gorący
To nie jest kolejny poradnik dotyczący sprzątania! Książka, którą trzymasz w ręku, pomoże ci określić przyczyny chaosu panującego w twoim domu oraz je wyeliminować. Dzięki temu zyskasz trwałe efekty swoich wysiłków, a nie tylko stos rzeczy do oddania lub sprzedania. Agnieszka Krakós-Gorący przeprowadzi cię krok po kroku przez cały proces organizacji przestrzeni, w której żyjesz. Pokaże proste rozwiązania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cygara. Vademecum – ebook
Maciej Ślużyński
Poradnik dla młodych stażem aficionados , czyli osób, które po raz pierwszy zdecydują się sięgnąć po cygaro... Praktyczne rady jak kupować, jak otwierać, jak palić i jak przechowywać cygara, krótka historia cygar, słynni palacze, zbiór anegdot, „cygarowa oś czasu” i wiele innych cennych informacji. Z recenzji : „Jestem amatorem, a dzięki tej książce nie sprawiam takiego wrażenia....Data dostępności:
Data publikacji:
Za plecami – ebook
Haśka Szyjan
Nagroda Literacka Unii Europejskiej 2019 Niektórzy czekali na tę wojnę całe życie. Inni zdecydowali się walczyć, bo to sprawa rodzinnego honoru – ich dziadek także zginął za Ukrainę. Ktoś wyszedł po kłótni z domu, trzasnąwszy drzwiami, i już nie zdążył się pogodzić. Gdy na wschodzie Ukrainy wybuchła wojna, chłopak Marty dostał wezwanie na front. Musiała szybko wejść w nową rolę – dziewczyny bohatera....Data dostępności:
Data publikacji:
Rijeka. Miniprzewodnik – ebook
Praca zbiorowa
Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Rijeka Rijeka leży na północnym wybrzeżu...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: