jak budować
Liczba pozycji: 44
Sukces Lidera. Jak budować zaangażowanie pracowników. Część 2 – ebook
Katarzyna Dąbrowska
„Sukces Lidera” to kompendium budowania zaangażowania pracowników. Prowadzi lidera krok po kroku, od rekrutacji i zatrudnienia, przez rozwijanie pracowników, przygotowanie sukcesorów, utrzymanie pracowników, docenianie ich, aż po rozstanie — z klasą i szacunkiem. Książka pokazuje jak budować partnerskie relacje, oparte o zaufanie i jak na co dzień budować i utrzymywać wysoki poziom zaangażowania w...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak budować biznes sieciowy bez kapitału? – ebook
Marcin Zelek
Budowanie biznesu sieciowego bez konieczności posiadania własnego kapitału jest jak najbardziej możliwe. W tej książce znajdują się skuteczne i sprawdzone metody, które zostały przetestowane przez setki osób.Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces lidera. Cz. 1. Jak budować angażujące przywództwo – ebook
Katarzyna Dąbrowska
Przewodnik angażującego stylu przywództwa. Pokazuje jak zaangażowanie pracowników naturalnie się zmienia i jaki Lider może mieć na to wpływ. Książka pełna pytań i zadań z sesji mentoringowych i coachingowych, wspiera rozwój twoich kompetencji jako menedżera, analizę twoich mocnych stron, twoich wartości i twojej wizji przywództwa. Wzmacnia i uspokaja w tych niespokojnych czasach.Data dostępności:
Data publikacji:
Humanokracja. Jak uwolnić potencjał pracowników i budować innowacyjne i zwinne firmy – ebook
Gary Hamel
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność....Data dostępności:
Data publikacji:
Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników – ebook
Martyna Domaradzka Iwona Grochowska Tomasz Kret Joanna Liksza Małgorzata Machała Magdalena Miąsek Katarzyna Patalan Marzena Reczulska Karolina Rupiewicz Małgorzata Sałek-Konwa Adam Seoudi Marzena Sibińska Piotr Sierociński Marta Stafecka Izabela Sułkowska Magdalena Tur Anna Wojciechowska Mateusz Żydek
Publikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji elastycznego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie nowoczesnych, profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider przedsiębiorczości – ebook
Dave Ramsey
Jeden z najbardziej znanych i szanowanych promotorów przedsiębiorczości ze Stanów Zjednoczonych wyjaśnia podstawowe zagadnienia biznesu, doradzając krok po kroku, w jaki sposób budować firmę i jak nią zarządzać. Praktyczny instruktaż biznesu.Data dostępności:
Data publikacji:
Planeta Korporacja – ebook
Maciej Balcerzak
Planeta Korporacja - Jak przetrwać, zrobić karierę i zostać Prezesem? to poradnik opisujący świat korporacji, działających w polskich realiach, widziany oczami korporacyjnego niewolnika. Poradnik w sposób praktyczny opowiada, jak pracować w korporacjach, jak budować karierę i pozycję, na co uważać i gdzie szukać swoich szans, tak by zostać Prezesem. Odpowiada na wiele istotnych pytań - jak pisać CV,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak skutecznie planować w firmie? – ebook
Justyna Broniecka
E-book przeznaczony jest dla osób, które chcą doskonalić zarządzanie sobą w czasie w oparciu o skuteczne planowanie zadań oraz zrozumienie mechanizmów, które rządzą nami podczas dnia. Podczas szkolenia dowiesz się jak skutecznie budować plany, jakie są oraz jak wykorzystywać mechanizmy do wyznaczania priorytetów. Będziesz też miał okazję zlokalizować pożeracze Twojego czasu i zmierzyć się z nimi. Kurs...Data dostępności:
Data publikacji:
10 zasad sprzedaży – ebook
Arek Klekociuk
Zadaniem handlowca, przedsiębiorcy, osoby zajmującej się sprzedażą jest pozyskiwanie klientów, budowanie relacji, motywowanie się do osiągania niesamowitych rezultatów. Sprzedaż dotyczy każdej osoby, ponieważ codziennie "Sprzedajemy Siebie" Ten krótki, ale wartościowy poradnik pokaże Ci jak stać się skutecznym "Sprzedawcą". Arek Klekociuk,praktyk sprzedaży, poświęcił lata pracy, by odkryć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook
Robert Stępowski
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...Data dostępności:
Data publikacji: