interesariuszami
Liczba pozycji: 19
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami. Tom 36 – ebook
Ewa Magier-Łakomy Monika Boguszewicz-Kreft Janusz Dworak
Znaczący wkład uczelni ekonomicznych w rozwój społeczno-gospodarczy kraju nie budzi wątpliwości. Są one motorem procesu przekształcania przedsiębiorstw nastawionych głównie na zysk w inteligentne organizacje zapewniające rozwój gospodarczy całego kraju. Dynamicznie zmieniające się środowisko zewnętrzne narzuca firmom konieczność wdrażania nowych koncepcji prowadzenia biznesu, a ich źródłem są teorie...Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja ksiąg wieczystych i postępowania wieczystoksięgowego – ebook
Jacek Gołaczyński Maria Kaczorowska Marek Leśniak Anna Sojat
Monografia przedstawia aktualny stan informatyzacji zarówno ksiąg wieczystych, jak i postępowania wieczystoksięgowego w Polsce i wybranych państwach Unii Europejskiej. Wywód został oparty także na badaniach empirycznych, w postaci wywiadów, ankiet z interesariuszami (sędziowie, adwokaci, radcowie prawni, pracownicy banków, notariusze) oraz wizytami studyjnymi w Niemczech, Francji i na Litwie. Opracowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy – ebook
Danuta Szwajca
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...Data dostępności:
Data publikacji:
Komercjalizacja wyników badań naukowych – ebook
Beata Więzowska-Czepiel Agnieszka Kubiak-Cyrul Przemysław Malinowski Jarosław R. Antoniuk Andrzej Drzewiecki Mariusz Załucki Piotr Stec
Publikacja dotyczy wszystkich prawnych aspektów tytułowego zagadnienia ochrony, obrotu i finansowania, a także powiązania z innymi stronami funkcjonowania uczelni. Zawiłości tego procesu przedstawiono w sposób zrozumiały również dla nieprawnika. Autorzy, mający doświadczenie w kontaktach z inżynierami, tłumaczą, co jest chronione, komu przynależą prawa i jakie należy się wynagrodzenie. Wskazują też...Data dostępności:
Data publikacji:
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook
Agata Niemczyk Aneta Oleksy-Gębczyk
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Koszty kształcenia wyższego – ebook
Urszula Sztanderska Gabriela Grotkowska
Koszty związane z podejmowaniem studiów to jeden ze słabiej zbadanych aspektów wzrostu zainteresowania edukacją na poziomie wyższym w Polsce. Co roku setki tysięcy gospodarstw domowych w Polsce przeznaczają na ten cel niebagatelne środki. Chcąc kontynuować kształcenie, młodzi ludzie nie tylko inwestują poważne kwoty, lecz także często odsuwają w czasie decyzję o wejściu na rynek pracy, a tym samym...Data dostępności:
Data publikacji:
Koncepcja smart city na tle procesów i uwarunkowań rozwoju współczesnych miast – ebook
Danuta Stawasz Dorota Sikora-Fernandez
Koncepcja smart city to jedna z najczęściej dyskutowanych dróg rozwoju współczesnych miast. Prezentowana publikacja wyjaśnia w przystępny, syntetyczny sposób teoretyczne i programowe aspekty budowania i funkcjonowania miasta inteligentnego, rozwijającego się zgodnie z tą koncepcją. W opracowaniu przedstawiono elementarne zagadnienia ekonomiki miasta i obszary jej zainteresowań. Uporządkowano definicje...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT – ebook
Beata Gontar, Zbigniew Gontar
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym....Data dostępności:
Data publikacji:
Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem – ebook
Justyna Anders-Morawska Wawrzyniec Rudolf
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...Data dostępności:
Data publikacji: