interakcje
Liczba pozycji: 9
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem – ebook
Magdalena Kalisiak-Mędelska Paweł A. Nowak Piotr Król
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Rola Kościołów w życiu gospodarczym ziem polskich – ebook
Kamil Kowalski Rafał Matera Andrzej Pieczewski
Religia, poprzez działania i przekonania ludzi, wpływa na gospodarkę na wielu płaszczyznach. Kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, a także model rodziny czy innowacji naukowo-technicznych lub społecznych. Ponadto wyznania religijne zorganizowane w Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał...Data dostępności:
Data publikacji:
Wydajny JavaScript – ebook
Nicholas C. Zakas
Jeśli jesteś podobny do większości projektantów, w znacznym stopniu opierasz się na JavaScript, aby tworzyć interaktywne i szybko reagujące aplikacje Web. Problem polega na tym, że wszystkie te wiersze kodu JavaScript mogą spowolnić nasze aplikacje. W tej książce pokazano techniki i strategie eliminowania wąskich gardeł już podczas pisania programu. Nauczymy się, jak między innymi poprawić czas wykonania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Renta geograficzna a rozwój społeczno-gospodarczy – ebook
Katarzyna Kopczewska
W skomplikowanej „układance" badań regionalnych coraz częściej elementem porządkującym mnogość czynników rozwoju jest struktura powiązań przestrzennych. Interakcje sąsiedzkie oraz ograniczające je bariery fizyczne, administracyjne, kulturowe, historyczne, językowe stanowią o rozprzestrzenianiu się procesów w sferze ekonomicznej i społecznej. Stad rozwój ekonomiczno-społeczny może być obserwowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Bariery w zarządzaniu międzykulturowym. Perspektywa filii zagranicznych korporacji transnarodowych – ebook
Małgorzata Rozkwitalska
W warunkach ekspansji biznesu międzynarodowego i wzrostu liczby filii zagranicznych, w których zachodzą interakcje międzykulturowe, istnieje potrzeba rozwoju wiedzy i prowadzenia badań w zakresie zarządzania tymi interakcjami. Dyscyplina zarządzania międzykulturowego znajduje się przy tym we wstępnej fazie rozwoju i obszar ten jest stosunkowo słabo opisany w literaturze, zwłaszcza w odniesieniu do...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowa z chatem GPT o przyszłości ludzi i świata – ebook
Reid Hoffman
To książka niezwykła. Dialog między człowiekiem a sztuczną inteligencją. Reid Hoffman przy współpracy GPT-4 zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sposób sztuczna inteligencja, a w szczególności duże modele językowe, w tym GPT-4, mogą przyczynić się do rozwoju ludzkości w kluczowych obszarach, takich jak edukacja, biznes i kreatywność. Hoffman nie tylko pisze o...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesne strony WWW. HTML5, CSS3, Wordpress. Wydanie II – ebook
Krzysztof Wołk
"Nowoczesne strony WWW" Krzysztofa Wołka to podręcznik do samodzielnego tworzenia własnej wizytówki w Internecie, a nawet czegoś więcej - kreowania swojej obecności w sieci. Koniec ze zlecaniem tego typu prac. Koniec z „czarną magią”, która - jak każda magia - okazała się do perfekcji doprowadzoną umiejętnością jak każda inna. Projektowanie własnej strony, które jeszcze nie tak dawno...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowy umysł Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji – ebook
Paul Leonardi Tsedal Neeley
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: