instytutu
Liczba pozycji: 9
System of Classical Tibetan Grammar – ebook
Thupten Kunga Chashab
Książka zawiera tekst tybetański oraz przekład na język angielski dwóch fundamentalnych traktatów kodyfikujących zasady gramatyki tybetańskiej autorstwa Thon mi Sambhoty oraz prezentacje wybranych zagadnień gramatycznych. Autor podejmuje dyskusję z autorami komentarzy tybetańskich, a także z opiniami uczonych Zachodu; jest to nowatorska i oryginalna praca w skali światowej. Autor, dr Thupten Kunga...Data dostępności:
Data publikacji:
The Polish Quarterly of International Affairs 2/2014 – ebook
Łukasz Kulesa Magnus Nordenman Eric Sangar Asta Maskaliūnaitė Holger Mölder Michał Piekarski Milan Šuplata Péter Wagner Péter Marton Kinga Brudzińska Marta Stormowska Cezary Szczepaniuk
The Polish Quarterly of International Affairs jest anglojęzycznym kwartalnikiem Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych poruszającym kwestie Europy Środkowej i Wschodniej. Poprzez publikowane w nim artykuły dotyczące współczesnych wydarzeń, stanowi forum do analiz i debat na temat spraw międzynarodowych. Każde wydanie zawiera zbiór autorskich artykułów poddanych ocenie „peer review”, a także recenzje...Data dostępności:
Data publikacji:
Sustainable development in peripheral regions – ebook
Mirosława Czerny Wojciech Doroszewicz
Niniejsza publikacja powstała dzięki współpracy Instytutu Studiów Regionalnych i Globalnych UW z Peruwiańskim Papieskim Uniwersytetem Katolickim w Limie oraz innymi uczelniami z Ameryki Łacińskiej, Azji i Europy. Zbiór składa się z tekstów w języku angielskim poświęconych rozwojowi zrównoważonemu obszarów peryferyjnych w Ameryce Łacińskiej oraz niektórych części Europy (Albania, Hiszpania, Polska,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Czwarta rewolucja przemysłowa – audiobook
Klaus Schwab
Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sympozjum Egejskie. Volumen 2 – eprasa
Katarzyna Żebrowska Agata Ulanowska Kazimierz Lewartowski
Zebrane w niniejszym tomie teksty autorów z Czech, Francji, Grecji, Niemiec, Polski, Wielkiej Brytanii i Włoch obejmują szeroką gamę tematów, od problemów metodologicznych po zagadnienia związane z konkretnymi okresami i regionami. Dotyczą m.in.: ceramiki z przed- i wczesnopałacowej Ayia Triada na Krecie, symboliki narzędzi tkackich na Cyprze, znaczenia przedstawień ptaków w sztuce Krety, pomieszczeń...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: