instytutu
Liczba pozycji: 9
Polska Zbrojna Historia – e-wydanie – 1/2024
Kwartalnik „Polska Zbrojna. Historia” to nowy magazyn Wojskowego Instytutu Wydawniczego. Znakomici historycy wojskowości przypominają sylwetki, miejsca i wydarzenia, które wpisały się w wielowiekową tradycję niepodległościową. Charyzmatyczni dowódcy i ich żołnierze, wyraziste sylwetki bohaterów, znane i zapomniane pola bitew usiane do dziś szczątkami poległych. I wielka polityka w tle....Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 7,13 zł
Opinie o produkcie7,50 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,13 zł- Dostęp online PDF
Wydajne programowanie w R – ebook
Colin Gillespie Robin Lovelace
Istnieje wiele znakomitych materiałów dotyczących wizualizacji, analizy danych i tworzenia pakietów w języku R. Setki rozproszonych winiet, stron internetowych i forów wyjaśnia, w jaki sposób należy wykorzystywać R w określonych domenach. Niewiele jednak zostało napisane o tym, jak w prosty sposób zapewnić efektywne działanie języka R – aż do teraz. Ten praktyczny podręcznik uczy nowych i doświadczonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Raport ESG – e-wydania – 1/2024
Raport ESG to nowy magazyn gospodarczy, który porusza tematy społecznej odpowiedzialności biznesu, ochrony środowiska i ładu korporacyjnego. To pierwsze takie wydawnictwo na polskim rynku. Raport ESG to projekt wydawniczy Instytutu ESG, głównego organizatora I Kongresu ESG - Liderzy Zrównoważonego Rozwoju na rzecz ekosystemu ESG. W magazynie znajdziemy opinie, komentarze i artykuły, a także wskazówki...Data dostępności:
Data publikacji:
Woman Power Polska – e-wydanie – wiosna/lato 2024
Woman Power Polska to magazyn stworzony z myślą o aktywnych, przedsiębiorczych kobietach biznesu, które chcą rozwijać się zawodowo i osobowo, szukają możliwości, wprowadzają innowacje, nie boją się wyzwań. Artykuły i wywiady w WOMAN POWER POLSKA skupiają się na tematach najnowszych rozwiązań technologicznych, narzędzi rozwoju biznesu i motywacji do działania. Z magazynu dowiesz się: jak piąć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Czwarta rewolucja przemysłowa – audiobook
Klaus Schwab
Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: