instrumentarium
Liczba pozycji: 5
Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
Wioleta Dryl
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie ewolucyjnymi zmianami w szpitalach publicznych. Teoria i praktyka – ebook
Piotr Lenik
W książce ukazano menedżerską perspektywę zarządzania zmianami w publicznych podmiotach ochrony zdrowia, głównie szpitalach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian w szpitalach publicznych oraz zarządzania kapitałem ludzkim w tzw. organizacjach oziębłych. Zaprezentowane w opracowaniu rozwiązania praktyczne stwarzają lepszą perspektywę dla efektywniejszego funkcjonowania tego typu...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje w zarządzaniu – ebook
Regina Lenart-Gansiniec
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar – ebook
Katarzyna Wojtaszczyk
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ informacji makroekonomicznych na transakcje na rynkach akcji – ebook
Henryk Gurgul Tomasz Wójtowicz
W monografii zostały przedstawione wyniki badań reakcji inwestorów na giełdach w Warszawie, Wiedniu i Frankfurcie na publikacje wskaźników makroekonomicznych oraz wskaźników nastrojów opisujących stan gospodarki USA. Do oceny wykorzystano dane śróddzienne pochodzące z lat 2004-2014. Badania przedstawione w książce dotyczą oddziaływania publikacji wskaźników makroekonomicznych na: zmienność śróddziennych...Data dostępności:
Data publikacji: