informacyjnym
Liczba pozycji: 3
Psychologia tłumu – audiobook
Gustave le Bon
„Psychologia tłumu” Gustave’a Le Bona to arcydzieło myśli europejskiej, które wywarło ogromny wpływ na najważniejszych badaczy społecznych. Ten francuski uczony, nazywany ojcem psychologii społecznej, głównym przedmiotem swych dociekań uczynił zachowania tłumu. W swojej pracy w błyskotliwy sposób opisuje aktywność ludzkich jednostek, które zatracają swoją indywidualność w momencie, kiedy stają się...Data dostępności:
Data publikacji:
SPATiF – audiobook
Aleksandra Szarłat
Przez kilka powojennych dekad Klub Aktora Stowarzyszenia Polskich Artystów Teatru i Filmu był towarzyskim, kulturalnym i informacyjnym centrum stolicy. Artystom zapewniał poczucie bezpieczeństwa, a kulturze ciągłość, zwłaszcza dzięki wyjątkowym bywalcom pamiętającym jeszcze okres międzywojenny. O przekroczeniu progu SPATiF-u marzyli wszyscy: pisarze i tajniacy, członkowie KC i opozycjoniści, sportowcy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: