info
Liczba pozycji: 5
Podpalaczka – audiobook
Stephen King
Charlie McGee jest dzieckiem wyjątkowym, obdarzonym nadludzkim darem, zdolnością pirokinezy: potrafi siłą woli zdalnie rozniecić ogień. Rodzice dziewczynki, Vicky i Andy, uczestniczyli kiedyś jako ochotnicy w tajemniczym eksperymencie sponsorowanym przez tajną amerykańską agencję rządową, przybudówkę CIA zwaną Sklepikiem. Pozwalając sobie wstrzyknąć Próbę Sześć - rzekomo nieszkodliwą substancję...Data dostępności:
Data publikacji:
Za każdą cenę – audiobook
Robert Dugoni
Powieść autora książek dwukrotnie nominowanych do nagrody Harper Lee i Nagrody Edgara Allana Poe. Dwie kobiety - jedna zaginiona, druga zamordowana - gotowe zapłacić najwyższą cenę za swoje ideały i marzenia. Dwoje policjantów, dla których żadna cena nie jest zbyt wysoka za odkrycie prawdy i wymierzenie sprawiedliwości. Kavita, młoda mieszkająca w Seattle Hinduska, ma marzenia jak wiele Amerykanek...Data dostępności:
Data publikacji:
Chłopaki z Dubaju – ebook
Piotr Krysiak
„Najpierw puszczałem się z dużo starszymi kobietami. Miałem zaledwie piętnaście lat. Matka była dziwką, ojciec przemytnikiem narkotyków. Tak wyszło”. ALEX Czy wiecie, że męskie dziwki zarabiają więcej od swych koleżanek po fachu? Że uprawiają seks z kobietami i z mężczyznami? Ich kalendarze wyglądają jak perfekcyjnie zaplanowane trasy gwiazd rocka. Tydzień w Berlinie, tydzień na Ibizie, potem Hiszpania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji – ebook
Irena Kamińska-Radomska
* Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione * „W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry”. Małgorzata Rozenek-Majdan „Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: