info
Liczba pozycji: 5
Gdzie jest Angélique? – ebook
Guillaume Musso
Czy każdy z nas, przynajmniej raz w życiu, nie miał ochoty kogoś zabić? Alfred Hitchcock Najnowsza powieść gwiazdy francuskiej literatury − ulubieńca mediów, krytyków i czytelników, który od jedenastu lat nieprzerwanie utrzymuje się na pierwszym miejscu listy najpopularniejszych pisarzy we Francji. Gorączkowy, pełen niespodzianek i porywający labirynt zdarzeń i emocji. Powieść, w...Data dostępności:
Data publikacji:
Chłopaki z Dubaju – ebook
Piotr Krysiak
„Najpierw puszczałem się z dużo starszymi kobietami. Miałem zaledwie piętnaście lat. Matka była dziwką, ojciec przemytnikiem narkotyków. Tak wyszło”. ALEX Czy wiecie, że męskie dziwki zarabiają więcej od swych koleżanek po fachu? Że uprawiają seks z kobietami i z mężczyznami? Ich kalendarze wyglądają jak perfekcyjnie zaplanowane trasy gwiazd rocka. Tydzień w Berlinie, tydzień na Ibizie, potem Hiszpania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Głodni – ebook
Agata Bizuk
Obozy pracy istniały wcześniej niż myślisz… po zdradzie męża monika łaknie normalności. wyjeżdża do irlandii, by skryć się pod skrzydłami kochającej siostry. miasteczko dunshaughlin to oaza spokoju, jednakże położona na przedmieściach kamienna budowla od pierwszych chwil działa na wyobraźnię moniki. senna mieścina pod dublinem ma swoją mroczną przeszłość sięgającą lat czterdziestych xix w....Data dostępności:
Data publikacji:
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji – ebook
Irena Kamińska-Radomska
* Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione * „W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry”. Małgorzata Rozenek-Majdan „Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: