harry p
Liczba pozycji: 5
Dzieci kapitana Granta – audiobook
Juliusz Verne
Załoga statku Duncan wydobywa z wnętrza złowionego rekina butelkę z listem autorstwa kapitana Harry’ego Granta. Wołanie rozbitków o ratunek staje się początkiem jednej z najwspanialszych opowieści w historii światowej literatury przygodowo-przyrodniczej dla młodych czytelników. Wraz ze szlachetnym lordem Glenarvanem, załogą jego statku oraz szalonym naukowcem, Robert i Mary, dzieci kapitana wyruszają...Data dostępności:
Data publikacji:
atrament - nr 2, sierpień 2011 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
W sierpniowym @tramencie: Harry Potter i kociołek agresji - co, jak i dlaczego: o niebezpieczeństwach w Harrym, czyli obalanie mitów dotyczących cyklu Rowling Magia w wierzeniach i obrzędach słowiańskich - trochę historii, wierzeń i mitów słowiańskich, innymi słowy wszystko to, co wypada wiedzieć o naszych przodkach Nowoczesna czarownica - zioła warzy w mikrofali, zamiast w starym kotle... ...Data dostępności:
Data publikacji:
Ko(s)miczna futryna – audiobook
Dariusz Rekosz
Że jesteśmy spokrewnieni z Azjatami ("Szyfr Jana Matejki"), to jeszcze nic. W "Ko(s)micznej futrynie" jeszcze bezwstydniej odkryto Prawdę o nas, a wiedza ta narobi wszystkim słuchaczom niezłego bigosu w głowach. Ba! Będą tacy, którzy bez problemu załapią się na żółte papiery. W skrócie: Polacy naprawdę są… nie z tej Ziemi. Przekonuje się o tym Ziutek Świenty i jego rozkoszna drużyna. Są ścigani...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Sto milionów dolarów – audiobook
Lee Child
Rok 1996. Jack Reacher nadal służy w wojsku i w ciągu jednego dnia otrzymuje medal, po czym niczym uczniak zostaje odesłany do szkoły. W szkolnej klasie zastaje dwóch mężczyzn: agenta FBI oraz analityka CIA. Każdy z nich jest wykwalifikowanym człowiekiem do zadań specjalnych i każdy z nich zastanawia się, co, do diabła, tutaj robią… I wreszcie się dowiadują, że uśpiona komórka dżihadystów w...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: