handlu
Liczba pozycji: 19
Grid Trading – ebook
Wiktor Szymkowski Marek Łukasiewicz
Weterani handlu walutami na rynku Forex wyjaśniają tajniki strategii grid trading. Dlaczego ta publikacja jest taka wyjątkowa? To efekt odpowiedniego podejścia. Większość materiałów i książek, najczęściej nie przynosi czytającemu większych korzyści, gdyż są najczęściej kopiami na okrągło powtarzanych frazesów, których najwyraźniej tłumaczący kopiowane z sieci materiały "nauczyciele zza biurka" w pełni...Data dostępności:
Data publikacji:
Modopolis – ebook
Dana Thomas
Fascynująca lektura dla każdego, kto nosi ubrania. „Library Journal” Ogromne źródło wiedzy o skutkach szybkiej mody. „Reader’s Digest” Nie musisz wyrzekać się wszystkiego, co lubisz, żeby zadbać o planetę! Czy zastanawialiśmy się kiedyś, kto i jak zrobił nasze ubrania? I dlaczego wyrzucamy je po kilku zaledwie użyciach? W ciągu roku od produkcji ponad połowa wszystkich...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi – ebook
Mel Silberman Freda Hansburg
"W dobie powszechności handlu elektronicznego Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi uczy wartościowych umiejętności. Nie często się zdarza, by opracowanie naukowe służyło w taki sposób praktyce! Solidna baza teoretyczna. Rzetelnie przygotowany materiał. Książka bardzo przyjazna dla czytelnika!" – Stephen Covey , autor The Seven Habits of Highly Effective People "Inteligencja...Data dostępności:
Data publikacji:
Osiągnij to! Poznaj swoją wartość i zbuduj karierę w wieku 20 lat i później – ebook
Mika Brzezinski Daniela Pierre-Bravo
Idealny poradnik dla kolejnego pokolenia kobiet, które będą rządzić światem – czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów. – Valerie Jarrett , była urzędniczka rządowa na stanowisku: starszy doradca prezydenta Obamy W morzu rozmów o sile kobiet Mika Brzezinski wyróżnia się bezpośredniością, asertywnością oraz praktycznością. W książce Osiągnij to! wskazuje kobietom...Data dostępności:
Data publikacji:
Zbuduj karierę swoich marzeń – ebook
Agnieszka Okońska
„Ta książka jest znacznie więcej niż poradnikiem zawodowym. Dzieło Agnieszki Okońskiej niesie ze sobą dużą wartość dodaną. Po pierwsze, napisała je doświadczona menedżerka i mentorka. Dzięki temu spostrzeżenia i porady zyskują na autentyczności i wiarygodności. Po drugie, otrzymujemy potężną dawkę praktycznych wskazówek odwołujących się do sytuacji w życiu zawodowym każdej z nas. Są one naturalnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę – ebook
Ken Blanchard William Jr. Oncken Hal Burrows
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado...Data dostępności:
Data publikacji:
Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy – ebook
John Yokoyama Joseph Michelli
Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieograniczony sukces w sprzedaży – ebook
Brain Tracy Michael Tracy
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: