gry
Liczba pozycji: 55
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scenariusze animacyjne – ebook
Zuzanna Skonieczna
Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec gry – audiobook
Anna Onichimowska
Alek ma siedemnaście lat i powoli zaczyna się usamodzielniać. Niedawno podjął dorywczą pracę u znanego reżysera teatralnego, wyjechał do Londynu, by dorobić. Ma kochającą dziewczynę. Z pozoru niczego mu nie brakuje. Chłopak jednak powoli zdaje sobie sprawę, że nie jest ze sobą do końca szczery. Zaczyna zauważać, że interesują go mężczyźni. Jak powie o tym rodzinie, przyjaciołom i dziewczynie, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec gry – audiobook
Adam Cioczek
Przewrotna intryga, jakiej dotąd nie było w polskim kryminale! Historia rozgrywki, w jaką podejrzany o zabójstwo mordercy swojego syna Edward Chojar wciąga prokuratora Tomasza Brackiego i adwokata Adama Getza. Tych trzech mężczyzn łączą tajemnice sprzed lat, które wyjdą na jaw w toku prowadzonego śledztwa i pełnych emocji przesłuchań. Życie zawodowe przenika się z życiem osobistym, sprawiając, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Eksploracja danych na przykładzie wybranej gry losowej – ebook
Ilona Bednarska
Książka stanowi wprowadzenie do zagadnienia eksploracji i baz danych. Zawiera konkretne rozwiązania stworzone w języku Java oraz C# oraz prezentuje kody źródłowe aplikacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Taktyka. Plan gry, czyli jak rozmawiać o wierze chrześcijańskiej – audiobook
Gregory Koukl
W świecie obojętnym, a nawet przeciwnym prawdzie chrześcijańskiej, chrześcijanie powinni być przygotowani do przekazywania ponadczasowej wiary chrześcijańskiej. Ale jak rozmawiać z kimś, kto chce udowodnić, że się mylisz i nie akceptuje Biblii jako źródła autorytetu? Taktyka uczy, jak z łatwością, a przy tym zgodnie z zasadami grzeczności manewrować w trakcie rozmów o wierze. Pokazuje, jak omijać...Data dostępności:
Data publikacji:
Religia i seksualność – audiobook
Alan Watts
Wykład porusza moralne i metafizyczne problemy leżące u podstaw odwiecznego dialogu miłości-nienawiści pomiędzy religią a seksualnością. Z jednej strony mamy zamaskowany symbolizm seksualny religii zachodnich, z drugiej metafizyczny symbolizm biologii seksualnej. Czym jest seksualność człowieka i jaka jest jej rola? Czy celem gry seksualnej jest jedynie przetrwanie i przedłużanie gatunku, czy też...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji: