gry
Liczba pozycji: 146
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scenariusze animacyjne – ebook
Zuzanna Skonieczna
Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.Data dostępności:
Data publikacji:
Zasady Gry. Nowy Porządek Świata – ebook
Vladimir Wolff
Tysiące ofiar to tragedia, miliony ‒ to Nowy Porządek Świata. Epidemie, kryzysy, zamachy ‒ przypadek? A może wszystko idzie zgodnie z planem jak w szwajcarskim zegarku? Kto tym steruje? Kto tak naprawdę oliwi mechanizm, a kto sypie piach w tryby? Poznajcie Chrisa, Czanga i Louisa ‒ tak, to tylko trybiki, ale z ambicjami. Czy będzie im dane poznać prawdę lub… choćby przeżyć? W tej wojnie, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Wchodzisz do gry – ebook
Milena Wybraniec
Thriller erotyczny. Brudny, perwersyjny i fascynujący! Skuś się… Milena Wybraniec I cóż z tego, że grafomanka, maruda i wielbicielka stylu Mario Cipolliniego? Rozmiłowana w szaleńczej jeździe cudzymi sportowymi samochodami. Niestety nie może się pochwalić nawet procentem umiejętności, jakie posiadał Hołowczyc w wieku lat sześciu, czy Kubica uklepując piaskowe babki dziurawą łopatką w osiedlowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Święte gry – ebook
Vikram Chandra
Mistrzowski thriller, okrzyknięty hinduską wersją Ojca chrzestnego i obsypany wieloma prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Epicka, wielowątkowa opowieść o przyjaźni i zdradzie, przemocy i wielkiej miłości – oraz o współczesnym Bombaju. Serial na podstawie książki dostępny w serwisie Netflix. Sartadź Singh najlepsze lata ma już za sobą. Jest czterdziestokilkuletnim rozwiedzionym policjantem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry dla par + seks terapia – ebook
Anastasiya Kolendo-Smirnova
Jest to mała broszura, a nie pełnoprawna książka pod względem wielkości, ale pod względem treści nie jest gorsza od dużej książki. Książka zawiera gry psychologiczne, które mają poprawić relacje w parze i dobrze się bawić. druga część książki opisuje, jak radzić sobie z problemami w sferze seksualnej metodami psychologicznymi. Przetłumaczono na polski język przez tłumacz.Data dostępności:
Data publikacji:
Eksploracja danych na przykładzie wybranej gry losowej – ebook
Ilona Bednarska
Książka stanowi wprowadzenie do zagadnienia eksploracji i baz danych. Zawiera konkretne rozwiązania stworzone w języku Java oraz C# oraz prezentuje kody źródłowe aplikacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Narodziny medium. Gry wideo w polskiej prasie hobbystycznej końca XX wieku – ebook
Dominika Staszenko-Chojnacka
Gry wideo stanowią obecnie nieodłączną część krajobrazu medialnego w Polsce, będąc przedmiotem zarówno refleksji akademickiej, jak i częścią publicystycznego dyskursu kształtowanego przez twórców, dziennikarzy oraz samych graczy. Jak jednak pokazuje historia rozwoju interaktywnego medium, gry musiały pokonać długą drogę od egzotycznej, trudno dostępnej nowinki technicznej do stałego elementu współczesnej...Data dostępności:
Data publikacji: