gry
Liczba pozycji: 191
Oblicza gry – ebook
Dorota Rośczak-Urbaniak
Oblicza gry są kontynuacją książki Dwa oblicza . Opisuje dalsze perypetie bohaterki – Darii, która mimo nieszczęścia, zawiści ludzkiej walczy z urzędami i sądami o sprawiedliwość.Data dostępności:
Data publikacji:
Zasady Gry – ebook
Barbara Mądrowska
„Zasady gry” to powieść pełna skrajnych emocji i nagłych zwrotów akcji. Główni bohaterowie dają się ponieść miłosnym uniesieniom w środku przestępczego świata wierząc, że przetrwają wszystko. Czy Blanka z Karoliną, najlepsze przyjaciółki od zawsze, odnajdą idealną miłość u boku idealnych mężczyzn? A może coś zburzy ten piękny choć trudny do zrealizowania plan…Data dostępności:
Data publikacji:
Gry tajnych służb – ebook
Dorota Kania
Dorota Kania dziennikarka śledcza, autorka bestselerowych książek, Cień Tajnych Służb oraz Resortowe Dzieci poszukuje odpowiedzi na te pytania w najnowszej książce Gry Tajnych Służb.Data dostępności:
Data publikacji:
Zasady Gry. Tom 2 – ebook
Barbara Mądrowska
„Zasady gry” to powieść pełna skrajnych emocji i nagłych zwrotów akcji. Główni bohaterowie dają się ponieść miłosnym uniesieniom w śrdoku przestępczego świata wierząc, że przetrwają wszystko. Czy Blanka z Karoliną, najlepsze przyjaciółki od zawsze, odnajdą idealną miłość u boku idealnych mężczyzn? A może coś zburzy ten piękny, choć trudny do zrealizowania plan…Data dostępności:
Data publikacji:
Dość gry pozorów. Młodzi macie głos(y) – ebook
Piotr Kuczyński Adam Cymer
Młodzi są przeciw. Powiedzieli „nie” regulacjom ACTA, prezydentowi, partiom starego establishmentu. Dlaczego głosują na Kukiza, Korwina, nie chodzą na demonstracje KOD-u? Komentatorzy i badacze społeczni przyglądają się tym zagadkom niczym etnografowie zgłębiający tajemnice obcego plemienia. Może zamiast robić badania terenowe z młodymi lepiej zwyczajnie porozmawiać? O konkretach? Co w naszej...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłosne gry Marka Hłaski – ebook
Barbara Stanisławczyk
Uwielbiały go kobiety i kochali mężczyźni. Uwielbiały go kobiety i kochali mężczyźni, ale on mężczyzn kochać nie chciał, a kobiet nie potrafił. Trafił w środowisko ludzi, o których Maria Hłasko mówiła: „Nauczyli mego syna pić wódkę i chcieli nauczyć wielu rzeczy ohydnych, mimo że przykrytych szatą poezji”. Znalazł się też w centrum wielkiej polityki, a był tylko młodym geniuszem, który się zbuntował....Data dostępności:
Data publikacji:
Gry światła i cienia – ebook
Olga Gomon
Fabuła przygodowa obejmuje lekcje filozofii, medytacji i qigong, a także trasy przez Miejsca Mocy Ziemi. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na swoje życiowe pytania — jak żyć w zgodzie z naturą i umieć zatrzymać się w czasie, aby na dłużej zachować zdrowie i młodość, jak komunikować się z roślinami i zwierzętami. Otrzymasz świętą wiedzę o pochodzeniu Wszechświata i budowie Układu Słonecznego oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry i zabawy Turków osmańskich – ebook
Marian Bałczewski
Książka dotyczy znajomości gier i zabaw Turków osmańskich w dawnej Polsce. Wykorzystując bogatą bazę źródłową Autor omawia też ludyczne aspekty uroczystości publicznych, życie erotyczne Turków Osmańskich oraz muzykę. Próbuje odpowiedzieć na pytania: jakie przejawy życia ludycznego Turków osmańskich były znane w dawnej Polsce, skąd czerpano o nich wiedzę w Polsce oraz jakie walory poznawcze i zjawiska...Data dostępności:
Data publikacji:
Stałe warianty gry – ebook
Grzegorz Braun
Pierwszy z trzech tomów publicystyki Grzegorza Brauna wydany nakładem Wydawnictwa Prohibita. Oprócz "Stałych wariantów gry" w serii ukazały się również: "Układy i układanki" oraz "Remanenty historyczne". * * * Głęboko przemawia mi do przekonania sylogizm Józefa Szujskiego (1835-1883), który pisał o „fałszywej historii jako mistrzyni fałszywej polityki”. Anegdotycznie akurat ten cytat zawdzięczam...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji: