gry
Liczba pozycji: 2
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
POLITYKA Sztuka Życia – e-wydanie – 12/2012
Idea, by w osobnym wydawnictwie porozmawiać z czytelnikami w sposób mądry, refleksyjny o naszej codzienności, o życiu współczesnym i doczesnym, zrodziła się w zespole tygodnika POLITYKA już przed kilkoma laty. Mniej więcej wtedy, kiedy pamiętnego wywiadu udzielił nam Leszek Kołakowski , filozof - w tym znaczeniu tego słowa, które oznacza nie tyle badacza myśli, ile przede wszystkim mędrca. Prostota...Data dostępności:
Data publikacji: