Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

gray

Liczba pozycji: 4
  • Lucy Gray, czyli samotność – ebook

    Lucy Gray, czyli samotność – ebook

    William Wordsworth  

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Król przypraw – ebook

    Elizabeth Camden  

    Gray Delacroix spędził życie na budowaniu światowej sławy przedsiębiorstwa handlującego przyprawami. Po wielu latach podróżowania wrócił do rodzinnej posiadłości, by wspomóc rodzeństwo, zanim wszystko wymknie się im spod kontroli. Annabelle Larkin niedawno otrzymała posadę botanika w waszyngtońskim muzeum. Tam postawiono przed nią arcytrudne zadanie – pozyskanie dostępu do prywatnej kolekcji roślin...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu – audiobook

    Nassim Nicholas Taleb  

    Do audiobooka jest dołączony plik PDF z rysunkami i materiałami z wydania drukowanego!! Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje na nowo,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,03 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA