Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

gilmore'a

Liczba pozycji: 1
  • CENA NEXTO

    Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń – ebook

    Barbara Marciszewska  

    Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA