games
Liczba pozycji: 3
Marketing gier wideo – ebook
Kamil Sikora
Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić. Marketing - słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło...Data dostępności:
Data publikacji:
Teaching English Through Culture – ebook
Joanna Bogusławska Agata Mioduszewska
The purpose of the book is to present culture of the English speaking countries by means of original, stimulating and diversified exercises. For teachers the book provides numerous activities suitable for students of different levels, i.e. from pre-intermediate to upper-intermediate. Among the tasks there are, for instance, role-play, quizzes, board games, crosswords, puns and discussion panels, reading...Data dostępności:
Data publikacji:
Metawersum. Jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes – ebook
Matthew Ball
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball - pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka - metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała...Data dostępności:
Data publikacji: