ford
Liczba pozycji: 6
Henry Ford o pensjach, cenach i inflacji – audiobook
Henry Ford
Henry Ford był nie tylko genialnym przedsiębiorcą, lecz także błyskotliwym myślicielem, który lepiej niż niejeden uniwersytecki uczony rozumiał mechanizmy makroekonomiczne. W swoich tekstach wielokrotnie podkreślał, że droga do dobrobytu wiedzie przez inwestycje i innowacje w przedsiębiorstwach, umożliwiające wzrost wydajności i tym samym spadek cen towarów przy równocześnie stopniowo rosnących pensjach....Data dostępności:
Data publikacji:
Dziś i jutro – audiobook
Henry Ford
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. Publikacja „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący...Data dostępności:
Data publikacji:
Wesołe kumoszki z Windsoru – ebook
William Shakespeare
”Wesołe kumoszki z Windsoru” to komedia autorstwa Williama Shakespeare’a. Jest to jedyne dzieło dramatyczne Shakespeare’a osadzone dokładnie w czasie i miejscu, w których sam żył. Pomijając jego siłę komiczną, uważa się je za mistrzowski portret obyczajowości epoki. Sztuka rozgrywa się wśród mieszczan z Windsoru w ciągu zaledwie kilku dni. Najważniejszy wątek dotyczy sir Johna Falstaffa, rubasznego...Data dostępności:
Data publikacji:
Rachunek kosztów docelowych – ebook
Piotr Prewysz-Kwinto
Rachunek kosztów docelowych (jap. genka kikaku, ang. target costing) jest jedną z najważniejszych metod japońskiej rachunkowości zarządczej. Można go zdefiniować jako kompleksową metodę zarządzania kosztami, stosowaną przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów produktu w całym jego cyklu życia. Stosowanie rachunku kosztów docelowych pozwala na produkcję wyrobów...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – audiobook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji: