firmy
Liczba pozycji: 40
Jak przenieść strategię firmy na strategię HCM (2) – ebook
Jacek Jędrzejczak
Odkryj kluczowe kroki przenoszenia strategii biznesowej na strategię zarządzania zasobami ludzkimi. Poznaj praktykę projektowania i wdrażania strategii personalnej, uwzględniając analizę potencjału organizacji i jej otoczenia. Dowiedz się, jak powiązać cele biznesowe z celami HR, operacjonalizować strategię personalną i monitorować jej realizację. To kompleksowy przewodnik dla menedżerów i specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Naga prawda – audiobook
Vi Keeland
Prawda jest taka: jeśli dostajesz od losu drugą szansę, lepiej ją dobrze wykorzystaj. Layla Hutton pracuje w nowojorskiej kancelarii i stawia wszystko na karierę zawodową. Kiedy więc dostaje od szefa propozycję reprezentowania prestiżowej firmy, przyjmuje ją bez wahania. Jej nowy klient to Grayson Westbrook. TEN Grayson Westbrook. Ponad rok temu roztrzaskał jej serce na milion kawałków. Teraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją – ebook
Jerzy Kowalczyk
Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegane i doceniane przez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej znaczącymi wyróznikami w ocenie firmy na rynku. Ten kierunek doskonalenia zarządzania znajduje jeszcze zbyt słabe odbicie...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyczne sposoby zarządzania wynagrodzeniami – ebook
Jacek Jędrzejczak
Poradnik nie tylko przybliża czytelnikowi specyfikę funkcjonowania ruchomych elementów wynagrodzeń, ale również prezentuje sposoby ich konstruowania oraz wykorzystania w praktyce. Dlatego też, każde z rozwiązań zaprezentowane zostało w różnych kontekstach wpływu na motywację pracowników oraz powiązań z celami firmy i innymi systemami wspierającymi zarządzanie zasobami ludzkimi.Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorstwa rodzinne w Polsce. Znaczenie ekonomiczne oraz strategiczne problemy rozwoju – ebook
Jan Jeżak
W książce określono skalę ekonomicznego znaczenia przedsiębiorczości rodzinnej dla gospodarki polskiej. Przedstawiono też rolę i znaczenie przedsiębiorczości rodzinnej na świecie oraz cechy specyficzne, decydujące o potrzebie odrębnego traktowania tej kategorii przedsiębiorstw. Na podstawie wyników próby 1501 polskich przedsiębiorstw, zidentyfikowano liczebność firm rodzinnych, ich znaczenie ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość – ebook
Krzysztof Zięba
Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcze nienarodzonej firmy. Ich liczba w Polsce jest szacowana na około milion osób. Publikacja przedstawia problematykę preprzedsiębiorczości na szeroko zakreślonym...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich – ebook
Anna Drab-Kurowska Karolina Drela Aneta Sokół Anna Surmacz
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w europejskich krajach, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia firmy w poszczególnych urzędach do rejestracji przedsiębiorstwa. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów – ebook
Stanisława Borkowska
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – ebook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji: