firmowe
Liczba pozycji: 7
Zakupy firmowe - rozliczenie VAT na przykładach – ebook
Marcin Jasiński
W publikacji na przykładach zostały przedstawione zasady rozliczeń zakupów które dokonuje większość podatników. Omówione są konkretne przykłady. Dlatego dowiemy się czy możemy odliczyć VAT m.in. od zakupu: biletów kolejowych i lotniczych, biletów za przejazd autostradą biletu za parking napraw i przeglądów samochodów okularów i soczewek dla pracowników poczęstunku dla pracowników i kontrahentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakupy firmowe - od jakich wydatków odliczymy VAT – ebook
Marcin Jasiński
W publikacji omawiamy poszczególne wydatki, które często występują w firmach, a ze względu na swój charakter mogą sprawiać problemy z ustaleniem, czy można odliczyć od nich VAT. Są to wydatki poniesione: • w trakcie podróży służbowych • w związku z użytkowaniem samochodu • bezpośrednio dla pracowników • w związku z promocją firmy. Wskazujemy nie tylko kiedy od poszczególnych wydatków...Data dostępności:
Data publikacji:
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań – ebook
Monika Leśnikowska-Marciniak Małgorzata Sidor-Rządkowska Iwona Kucharewicz Adrianna Filiks
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Detonuj! Dlaczego - oraz jak - korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać – ebook
Geoff Tuff Steven Goldbach
KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami”, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia – i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani. Detonuj! to książka,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli...Data dostępności:
Data publikacji: