Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

firma

Liczba pozycji: 46
  • Firma – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Firma – audiobook

    John Grisham  

    Mitchell McDeere, wyróżniający się student prawa, może przebierać w ofertach. O dziwo, najatrakcyjniejszą otrzymuje nie z wielkiej nowojorskiej korporacji, lecz z niedużej firmy w Memphis. Zachęcony wysokimi zarobkami i innymi korzyściami, decyduje się wraz z żoną przeprowadzić się do Tennessee. Wkrótce FBI informuje go, że jego firma zajmuje się praniem brudnych pieniędzy, i daje wybór: albo Mitchell...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,21 zł 36,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw – ebook

    Paweł Kopczyński  

    Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod prognozowania upadłości ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz pozwala inwestorom uniknąć strat związanych z nieświa­domym inwestowaniem w akcje zagrożonych firm. W publikacji zaprezentowano genezę i rozwój prawa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zamieć – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zamieć – audiobook

    Ken Follett  

    Groźba epidemii i wyścig z czasem. Próbki wirusa Madoba-2 wydostają się z tajnego laboratorium. Madoba-2 to nie to samo co Ebola. To coś znacznie gorszego. Oxenford Medical, niewielka szkocka firma farmaceutyczna założona przez znanego mikrobiologa Stanleya Oxenforda, prowadzi badania nad zabójczymi wirusami, poszukując skutecznych szczepionek. Od pozytywnego wyniku testu nowego leku antywirusowego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,51 zł 43,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Rywal diabła – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Rywal diabła – audiobook

    Adrian Bednarek  

    „Najważniejsze jest atakować tam, gdzie wróg nie będzie się bronił.” Sun Tzu Od kiedy Sonia Wodzińska dostaje listy, w których nadawca chwali się odkryciem jej tajemnic, jest cieniem samej siebie. Nie ma pojęcia, jak groźny to przeciwnik i czego od niej chce. Najgorsze, że musi stawić mu czoła całkiem sama… Tymczasem świat Sobańskiego wydaje się wracać do normy. Jego związek z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków – ebook

    Michał Kaczmarczyk   Krzysztof Knapczyk  

    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Mortalista – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Mortalista – audiobook

    Max Czornyj  

    OD ŚMIERCI NIE MOŻNA UCIEC. NIGDZIE. W trakcie sprzątania domu, w którym niedawno natrafiono na zwłoki, zostaje odnaleziona sieć tuneli. Firma specjalizująca się w porządkowaniu miejsc zbrodni, odnajduje w nich makabrycznie upozowane ciała dzieci. Czy lubiany przez wszystkich, emerytowany nauczyciel był seryjnym mordercą? Czy to on odpowiadał za zaginięcia sprzed lat? Tymczasem zostaje porwana kolejna...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa – audiobook

    Michał Chmielecki  

    Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook

    Duncan Clark  

    Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 46

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA