firma
Liczba pozycji: 44
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Apple. Czy wiesz jak powstała najdroższa firma świata? – audiobook
Renata Pawlak Łukasz Tomys Mateusz Lubiński
Firma Apple pokonała długą drogę od producenta pierwszych na świecie komputerów osobistych do grona wzbudzających pożądanie marek luksusowych. Ewoluując nie zapominała o tym, co stanowiło jej fundament: o swoich użytkownikach, którym zapewniała poczucie wyjątkowości i pomagała budować ich prestiż. Zapraszamy do podróży w czasie, gdy Apple Computers było firmą dwóch Steve’ów, a nie potężną korporacją...Data dostępności:
Data publikacji:
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw – ebook
Paweł Kopczyński
Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod prognozowania upadłości ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz pozwala inwestorom uniknąć strat związanych z nieświadomym inwestowaniem w akcje zagrożonych firm. W publikacji zaprezentowano genezę i rozwój prawa...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook
Agnieszka Chmielowiec
Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybierz mnie – audiobook
M.F. Mosquito
Miłość też potrafi pokazać pazurki! Życie rudowłosej Małgorzaty w końcu jest poukładane - stała praca, stały związek i coraz bardziej konkretne plany na przyszłość. Odkąd w jej życiu pojawił się Stefan, wszystko kręci się wokół niego. I choć znajomi i przyjaciele są zdania, że ta relacja zmieniła ją z pyskatej, pewnej siebie wojowniczki w potulną kurę domową, Małgorzata uparcie wierzy, że prawdziwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Danielle – audiobook
Joanna Chwistek
Danielle Sampras, młoda agentka nieruchomości, bardzo długo pracowała na swoją pozycję na rynku. Posiadanie własnego biura w dobrej dzielnicy Seattle kosztowało ją wiele wyrzeczeń i trudu. Jednak dziewczyna nie zdawała sobie sprawy, że nie jest tak niezależna, jak sądziła. Jej ojciec, prowadzący szemrane interesy, postanowił zadecydować o jej przyszłości. Danielle nie miała pojęcia, że jest on członkiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Lili.com – audiobook
Lili Anders
Nasze pragnienia spełniają się w najmniej oczekiwanym momencie. Lili tkwi w życiu, którego nie chce: ma nudną, źle płatną pracę, chłopaka, z którym nie wiąże przyszłości, kiepski samochód i złe nawyki. Ma też marzenia o lepszym życiu, ale zupełnie nie wie, co zrobić, by je spełnić. Jednak pewnego dnia Lili rozpoczyna walkę o siebie. Z biegiem czasu dzięki ciężkiej pracy, odwadze i wytrwałości osiąga...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków – ebook
Michał Kaczmarczyk Krzysztof Knapczyk
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą...Data dostępności:
Data publikacji:
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa – audiobook
Michał Chmielecki
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska Krystyna Iwińska-Knop
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...Data dostępności:
Data publikacji: