Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

firma

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw – ebook

    Paweł Kopczyński  

    Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod prognozowania upadłości ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem oraz pozwala inwestorom uniknąć strat związanych z nieświa­domym inwestowaniem w akcje zagrożonych firm. W publikacji zaprezentowano genezę i rozwój prawa...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Gwiazdy zbłąkane w mroku – ebook

    Colin Meloy  

    Być może Archie Coomes oglądał zbyt wiele horrorów. Nagle najzwyklejsze rzeczy nabrały złowieszczego charakteru: grosz na wycieraczce. Dziwny mężczyzna w brązowym garniturze pod latarnią uliczną. Uporczywy dźwięk siekiery rąbiącej w środku nocy. Powtarza sobie, że to Seaham, senne nadmorskie miasteczko, w którym nigdy nic się nie dzieje. A przynajmniej nic się nie działo, dopóki firma budowlana...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,74 zł 37,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków – ebook

    Michał Kaczmarczyk   Krzysztof Knapczyk  

    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych: trzech projektów realizowanych w Polsce, tj. projektów „Od Opery do Musicalu”, „Karol” oraz „Krajobrazy Serc”, których producentem jest firma Agencja Kreatywna Przemysław Ruta Communication (dwa ostatnie realizowane były w koprodukcji z Wyższą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Charlie przemienia się w T-Rexa – ebook

    Sam Copeland  

    Charlie McGuffin znowu ma problem... Nie przestał zmieniać się w przypadkowe zwierzęta, a na domiar złego firma jego taty wpada w kłopoty. Rodzinie Charliego grozi konieczność sprzedaży domu i przeprowadzki do cioci Brendy, która ma siedemnaście kotów (oraz drewnianą nogę). Te tarapaty sprawiają, że trudno mu kontrolować, w którym momencie zmieni się w zwierzę, a jeszcze trudniej – jak wrócić do ludzkiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,60 zł 24,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji – ebook

    Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska   Krystyna Iwińska-Knop  

      Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,46 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Państwo, które działa. O fińskich politykach publicznych – ebook

    Wojciech Woźniak  

    Praca wypełnia lukę w wiedzy o polityce Finlandii. Autor przedstawia słabo znane i często zaskakujące fakty, które składają się na wyjaśnienie współczesnego sukcesu polityki publicznej tego kraju. Dzięki prezentowanej monografii można zrozumieć, jak kompleksowe zewnętrzne czynniki, w tym położenie geograficzne, uzależnienie od Związku Radzieckiego i powojenna pozycja na arenie międzynarodowej stworzyły...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Agaton-Gagaton – ebook

    Marta Fox  

    Pierwowzorem głównej bohaterki Agaty, zwanej Agatonem-Gagatonem, jest żona Piotra Kupichy, a córka autorki, Marty Fox. Agata snuje w książce opowieść o swoich młodzieńczych latach, o rodzinie, szkole, chłopakach… To dowcipna, ciepła i mądra opowieść o dojrzewaniu. Książka składa się z trzech opowieści nastoletniej Agaty: Batoniki Always miękkie jak deszczówka (Agata ma 15 lat) Agaton-Gagaton:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,39 zł 15,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich – ebook

    Anna Drab-Kurowska   Karolina Drela   Aneta Sokół   Anna Surmacz  

    Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w europejskich krajach, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia firmy w poszczególnych urzędach do rejestracji przedsiębiorstwa. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,70 zł 53,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Logistyka w gospodarce światowej – ebook

    Elżbieta Gołembska  

    Książka jest dziełem podsumowującym wieloletni dorobek Autorki od lat cieszącej się autorytetem w środowisku naukowym za wysokie kompetencje i wkład w rozwój logistyki w Polsce. Zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy o logistyce w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Przedstawione w pracy zagadnienia teoretyczne są poparte licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Logiczny i spójny układ pracy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook

    Aleksandra Czerw  

    Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA