firm
Liczba pozycji: 135
Wzorcowy plan kont dla firm z komentarzem – ebook
Małgorzata Trentowska
Publikacja obejmuje całość zagadnień związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych przedsiębiorców. Autorka - biegły rewident - omawia funkcjonowanie wszystkich kont przez wskazanie księgowań typowych zdarzeń gospodarczych oraz schematów księgowań bardziej skomplikowanych operacji. Każde konto opatrzone jest komentarzem, z którego Czytelnik może się dowiedzieć, jakie powinno ono wykazać saldo oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm – ebook
Renata Lisowska Jarosław Ropęga
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm wprowadzających nowe strategie, sposoby zarządzania i zmiany restrukturyzacyjne – ebook
Wojciech Daniecki
Książka prezentująca teoretyczne podstawy partycypacyjnego zarządzania w firmie lub instytucji oraz praktycznie zrealizowane programy w konkretnych przedsiębiorstwach lub urzędach dotyczące: opracowywania ogólnej strategii organizacyjnej i strategii personalnej, profesjonalnego doskonalenia pracy zespołów, metod partycypacyjnego kierowania zespołem i partycypacyjnego przeprowadzania kompleksowych zmian...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przykład województwa łódzkiego – ebook
Marika Świeszczak
W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w przypadku małych i średnich podmiotów wdrażanie nowych rozwiązań jest nierzadko warunkiem na ich przetrwanie. O skali prowadzonej działalności innowacyjnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie daj się oszukać – ebook
Bartosz Walczyński
Książka przedstawia doświadczenie autora z rynku odszkodowań, w którym uczestnicy kilkaset firm na terenie Polski.Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna windykacja – ebook
Frydberg Piotr
Książka zawiera pełną informacje wraz z wzorami pism jak samemu odzyskać pieniądze od dłużnika bez konieczności korzystania z usług firm windykacyjnych oraz prawników.Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka rachunkowości w firmie 2020 z komentarzem do planu kont – ebook
Katarzyna Trzpioła
Polityka rachunkowości w firmie 2020 z komentarzem do planu kont to wyjątkowy przewodnik, który zawiera wzorcowe rozwiązania w zakresie polityki rachunkowości, dostosowane do specyfiki firm według znowelizowanej ustawy o rachunkowości i innych aktualnych przepisów.Data dostępności:
Data publikacji:
Koncepcja Global Sourcing. Teoria i praktyka – ebook
Barbara Galińska
W dobie dzisiejszej silnej konkurencji przedsiębiorcy zmuszeni są do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym będą mogli walczyć o poprawę pozycji swoich firm na tle konkurentów. Jednym z takich rozwiązań jest międzynarodowe zaopatrzenie w niezbędne do produkcji części i elementy. W jego wyniku przedsiębiorstwa mają możliwość zakupu znacznie tańszych, a jakościowo podobnych do dotychczas...Data dostępności:
Data publikacji:
Założyć firmę i nie zbankrutować. Studia przypadków – ebook
Sławomir Sojak
Książka stanowi uzupełnienie wcześniejszych opracowań autorów : Założyć firmę i nie zbankrutować. Aspekty prawne oraz Założyć firmę i nie zbankrutować. Aspekty zarządcze – napisanych pod redakcją Sławomira Sojaka (Difin 2009). Zawiera opis kilkunastu przypadków firm o ugruntowanej pozycji rynkowej, firm już nieistniejących oraz podmiotów dopiero rozpoczynających działalność. Prezentacja każdego...Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji: