filozofia
Liczba pozycji: 11
Wierszowane rozważania. Ekologia, filozofia, dygresje – ebook
Henryk Piech
Wierszowane rozważania to cykl wierszy propagujących ekologię, filozofię i zamiłowanie do przemyśleń, ujętych w dość swobodnej, niekiedy humorystycznej formie. Henryk Piech (1951 – ) — żonaty emeryt, informatyk, podróżnik, miłośnik literatury, maluje i gra na giełdzie. Dorobił się 16 monografii oraz dzieła życia — córki.Data dostępności:
Data publikacji:
[Nie] moje złote myśli – ebook
Zofia Hrapek
Proste, głębokie, wypowiedziane przez różnych ludzi, w różnych wieku i w różnych sytuacjach. Wszystkie bardzo cenne, głównie emocjonalne i psychologiczne. Dotykają serca i zostają w myślach prowokując do rozważenia danej treści. Pomagają się wyciszyć, zastanowić, czasem rozśmieszają, dodają nadzieiData dostępności:
Data publikacji:
Nic konkretnie nie boli – ebook
Jerzy Kaśków
100 tekstów do napisania na facebooku, kartach okolicznościowych i płytach nagrobnych. Metafizyczna medytacja dialoguje z czytelnikiem w harmonii głęboko mądrej. Autor poleca się Państwa uwadze.Data dostępności:
Data publikacji:
Drugi Brzeg – ebook
Magdalena Marciak
Wyznania te są wyrazem olbrzymiej tęsknoty autorki za Mamą, która odeszła na zawsze, tak cicho, bez pożegnania. Niespodziewana śmierć spustoszyła życie autorki, pozostawiając jedynie ból, cierpienie oraz wiele pytań, na które wciąż szuka odpowiedzi.Data dostępności:
Data publikacji:
9 Patentów na Egzystencję – ebook
Monika Wichowska
Fascynująca podróż do wnętrza siebie oraz praktyczne wskazówki jak odnaleźć spokój i szczęście. Filozoficzne spojrzenie na dzisiejszy świat i człowieka. Droga do kreatywności opisana wierszem. Sposób na kształtowanie wyobraźni, dobrych intencji oraz na budowanie własnego ja. Możliwość przebudzenia się w świecie gdzie tęcza ma dla każdego z nas taki sam wyraz, gdzie apatia odchodzi w las.Data dostępności:
Data publikacji:
Wieniec i burza – ebook
Alan Migoń
Mistyczno-filozoficzna poezja Alana Migonia przedstawia dążenie do rozpoznania natury bytu, istoty świata i jego zasady, czy też zasad pierwotnych: bytu i nicości, światła i ciemności, życia i śmierci, miłości i nienawiści, strachu i łaski – sprzężonych w dialektycznej relacji. To opowieść o rozbłyśnięciu światła łaski; o rozkoszy oglądania tego, co istnieje, o najwyższej ekstazie oraz o utracie...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do zatracenia – ebook
Mateusz Wojtyna
Mateusz Wojtyna (1993) – pochodzący z Przemyśla staromodny romantyk, marzyciel, kolekcjoner i geek, a na co dzień programista w korporacji. Uwielbia chodzić po górach i biegać po mieście. Zaczytuje się fantastyką, a chwilami filozofią. W poezji: totalny amator, tworzący wyłącznie z pasji, ale znaczy ona dla niego o wiele więcej, niż mógłby sobie wyobrazić jeszcze nie tak dawno temu, czerpiąc z niej...Data dostępności:
Data publikacji:
Formy odbioru – ebook
Franciszek Lime
Ta książka wyrasta z fascynacji literaturą i rzeczywistością, paradoksalnie czerpiąc siłę ze swojej słabości, gdyż w gruncie rzeczy jest ilustracją nieustannie ponoszonych porażek i fiaska, zapisania siebie w świecie i świata w sobie, w krzyżowym ogniu, w poplątanych pajęczynach, zagłuszanych falach, zerwanych łączach. Formy odbioru to wciąż ponawiane próby artykulacji tego, co ciągle się wymyka, odstaje,...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: