filozofia
Liczba pozycji: 6
KAIZEN. Jak osiągać wielkie cele małymi krokami – audiobook
Tomasz Miler
Kaizen, to filozofia pokazująca jak osiągać wielkie cele małymi krokami. Bez stresu do sukcesu! Nie da się? Posłuchaj i sprawdź! Wielkie kroki są czasami taki duże, że nas przerażają. Małe – pozwalają ten lęk pokonać. Wielkie cele nas motywują, małe kroki pozwalają do nich dojść nie tylko szybciej ale też ze zdecydowanie mniejszym balastem stresu. Często wystarczy wielki cel pokroić na plasterki....Data dostępności:
Data publikacji:
Bystry potok – audiobook
Przemysław Chojecki
„Bystry potok" to zapis wielu rozmów przeprowadzonych w kawiarniach Paryża, Londynu i Warszawy. Niezwykle wciągające i erudycyjne dysputy, w których poważne tematy mieszają się z lekkimi uszczypliwościami i żartami, dotykają zarówno rzeczy błahych, jak i poważnych, takich jak śmierć, Bóg, filozofia czy polityka. To tutaj humor Woody’ego Allena spotyka się z idealizmem Platona. Ta znakomita intelektualna...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedna rzecz – audiobook
Gary Keller Jay Papasan
Chcesz więcej! Więcej pieniędzy, czasu i satysfakcji z życia. A zarazem chcesz mniej! Mniej pracy, obowiązków i stresu. Autorzy z list bestsellerów „New York Timesa” – Gary Keller i Jay Papasan – uczą, w jaki sposób koncepcja JEDNEJ rzeczy może całkowicie zmienić podejście do każdej dziedziny życia, wpłynąć na dokonywane wybory i odnoszone rezultaty. Czasami twoja JEDNA rzecz będzie pierwszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Esencjalista – audiobook
Greg McKeown
Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeś się, co cię do tego podkusiło? Jak często mówisz „tak” tylko po to, żeby sprawić komuś przyjemność? Albo uniknąć kłopotów? Albo dlatego, że „tak” stało się twoją automatyczną odpowiedzią na wszystko? Droga esencjalizmu...Data dostępności:
Data publikacji: