felietony
Liczba pozycji: 5
Letters from Europe (and Elsewhere) – ebook
Ruth Ellen Gruber
Award-winning American writer Ruth Ellen Gruber contributes regular Letters from Europe (and sometimes elsewhere) to the U.S. magazine „The New Leader”. Mixing travelogue with social and cultural commentary, she delves under the skin of European society to provide a closely observed, uniquely personal take on topics ranging from politics to pop music, from architecture to local cuisine. This volume...Data dostępności:
Data publikacji:
Anoda i Katoda. Tom 1 – audiobook
Melchior Wańkowicz
„Anoda i katoda” to ostatnie dzieło pisarza, wydane już pośmiertnie w latach 1980-1981. Według zamysłu autora, miał to być przegląd całej jego twórczości, począwszy od pierwszych tekstów jeszcze sprzed I wojny światowej, a kończąc na ostatnich latach życia. Na tom I (zatytułowany „Było to dawno”) składają się m.in. zgrabne felietony, pełne uroczych szczegółów wspomnienia i mistrzowskie...Data dostępności:
Data publikacji:
O lepszym życiu. Rozmyślania z psychologią w tle – audiobook
Iwona Majewska-Opiełka
100 krótkich tekstów o życiu, psychologii człowieka, miłości, spójności wewnętrznej, skuteczności i innych ważnych tematach. W wypadku rozwoju osobistego, zmian i wszelkich zainspirowanych działań to właśnie serce i dusza mają decydujący głos. Niech te felietony działają tak, jak tego potrzebujesz: będą wskazówką, inspiracją do konkretnych działań albo niech po prostu wprowadzą Cię w lepszy nastrój....Data dostępności:
Data publikacji:
Zakopane - miasto cudów – ebook
Wojciech Mróz
„Zakopane - miasto cudów” to zbiór felietonów składających się na obraz współczesnego i historycznego Zakopanego. Autor spogląda na zakopiańską rzeczywistość okiem obserwatora oraz uczestnika. Raczy anegdotami i osobistymi wyznaniami, przybliżając wiele pozytywnych historii i nie szczędząc ciepłych słów. Z drugiej zaś strony obnaża wszelkie defekty codzienności. Autor nie przestaje zaskakiwać...Data dostępności:
Data publikacji:
Go global! – audiobook
Krzysztof Rybiński
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...Data dostępności:
Data publikacji: