fast
Liczba pozycji: 5
Emocjonalny fast food – audiobook
Alan Wysocki
Ile zaryzykujesz, by spełnić wszystkie swoje fantazje? Kiedy jesteś menadżerem w międzynarodowej korporacji i na co dzień obracasz się w typowo męskim środowisku, pojawienie się w twojej załodze seksownej, zgrabnej kobiety może zwiastować tylko jedno – poważne kłopoty. Przez pewien czas starasz się utrzymać na wodzy swoje fantazje, ale przecież doskonale wiesz, że zakazany owoc kusi najbardziej, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Ray Kroc i imperium McDonald’s. Część 2. Globalna ekspansja – audiobook
Justyna Jaciuk Kinga Kosecka
Druga część biografii człowieka, dzięki któremu McDonald's z małego baru w San Bernardino przeistoczył się w najbardziej rozpoznawalną sieć restauracji na świecie. Publikacja odsłania zarówno prywatne życie Raya Kroca, jak i historię fast-foodowego imperium, które zbudował. Przybliża moment wejścia przedsiębiorstwa na giełdę, ekspansji na rynki europejskie i azjatyckie, ale też pierwszego lokalu...Data dostępności:
Data publikacji:
Ray Kroc i imperium McDonald's. Część 1. Od przedstawiciela handlowego do milionera – audiobook
Justyna Jaciuk Kinga Kosecka
Ray Kroc, człowiek stojący za sukcesem sieci McDonald’s, to postać wzbudzająca skrajne emocje. Podczas gdy jedni postrzegają go jako pomocnego przedsiębiorcę, miłującego pracę i nastawionego na ciągłe parcie naprzód, drudzy zarzucają mu egoizm, makiaweliczny charakter i zadufanie. Kim naprawdę był mężczyzna, dzięki któremu nazwa małego baru z San Bernardino znana jest dziś na całym świecie, a liczba...Data dostępności:
Data publikacji:
Americana – audiobook
Magdalena Żelazowska
Autorka stworzyła osobisty przewodnik po USA, który jest czymś więcej niż listą miejsc i atrakcji turystycznych. Mieszkając w Ameryce i podróżując po niej, poszukuje przede wszystkim niepowtarzalnego nastroju. Podgląda, jak mieszkają ludzie, co robią, noszą i jedzą. Słucha dźwięków lokalnej muzyki, zbiera miejscowe przysłowia, szpera w sklepach, a czasem w śmieciach. Prowadzi prywatny rejestr uroków,...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: