fast
Liczba pozycji: 6
Głodówka dla zdrowia i urody – audiobook
Iwona Dwojewska
W pogoni za dobrą pracą, sukcesem, sławą czy pieniędzmi godzimy się na wiele wyrzeczeń. Zapominamy o własnym zdrowiu, odpowiednim żywieniu, nie dbamy o sprawność fizyczną. Łatwo za to ulegamy pokusom - zamiast solidnego obiadu batonik lub danie typu fast-food, zamiast porcji mleka, sera czy surówki - jakiś suplement z apteki. Ciągle brakuje nam czasu, albo... ochoty i siły woli, żeby coś pożytecznego...Data dostępności:
Data publikacji:
40 kg in three months how to do this – audiobook
J. Nuzrok
Have you ever been on any diet? How long? What were the effects? Did you get tired? Was it difficult? How fast did it take to return to the previous state? How do you rate yourself in these tests? Was it success or failure for you? Perhaps the answer to all these questions is contained in the content of the audiobook. The method itself boils down to shifting the weight loss process in your head, not...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwierz Alpuhary – ebook
Jan Hartman
Oddajemy w Państwa ręce wybór najlepszych felietonów i tekstów blogowych kontrowersyjnego filozofa z Krakowa. Teksty ukazywały się w tygodniku POLITYKA i na blogu Loose Blues. Jana Hartmana zapiski nieodpowiedzialne w latach 2012-2017. „Kiedy przed kilkoma laty profesor Hartman zaczynał pisać regularnie felietony do POLITYKI, uprzedził, że będzie w swoje teksty wplątywał akademicką wiedzę filozofa...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE. – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
"Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
4-godzinny tydzień pracy – audiobook
Timothy Ferriss
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym...Data dostępności:
Data publikacji: