fast
Liczba pozycji: 3
Emocjonalny fast food – audiobook
Alan Wysocki
Ile zaryzykujesz, by spełnić wszystkie swoje fantazje? Kiedy jesteś menadżerem w międzynarodowej korporacji i na co dzień obracasz się w typowo męskim środowisku, pojawienie się w twojej załodze seksownej, zgrabnej kobiety może zwiastować tylko jedno – poważne kłopoty. Przez pewien czas starasz się utrzymać na wodzy swoje fantazje, ale przecież doskonale wiesz, że zakazany owoc kusi najbardziej, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki w branży FMCG i e-commerce – ebook
Sławomir Łuczak Ewelina Całczyńska Stanisław Gordziałkowski Karolina Gotfryd Martyna Smolińska
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: