emocje
Liczba pozycji: 20
Two Worlds. Tom I. Dla ciebie płonę – ebook
Susan Taylor
Nora już jako mała dziewczynka zeszła na złą drogę. Miała świadomość, że prędzej czy później pójdzie do piekła. Z każdym dniem się staczała, ale wiedziała, że jeszcze robi za mało, by zaimponować rodzicom. Chciała tylko, by byli z niej dumni. Erick pochodził z dobrego domu i niczego mu w życiu nie brakowało. Udawał przed rodzicami idealnego synka i tak go wszyscy postrzegali, z wyjątkiem najlepszego...Data dostępności:
Data publikacji:
Książki, przez które zginiesz – ebook
Jan Szymański
Autor, dr Jan Szymański z Instytutu Archeologii UW, wykorzystał swoją wiedzę, swoje doświadczenie, sięgnął do wspomnień z wyjazdów archeologicznych i prywatnej włóczęgi po Ameryce Środkowej i tak oto powstała książka sensacyjno-podróżniczo-awaturnicza pt. "Książki, przez które zginiesz". Miejsce akcji: Meksyk, Honduras, Gwatemala. Główny bohater: młody polski archeolog. Towarzyszka głównego bohatera:...Data dostępności:
Data publikacji:
Gorące uczynki – ebook
Witold Jabłoński
„To kolejna polska specjalność: gorszyć się, potępiać, odsadzać od czci i wiary, a zarazem zachłannie czytać i w samotności delektować się „świństwami” – napisał Tadeusz Olszewski, w recenzji z 1988 roku, zaraz po ukazaniu się książki po raz pierwszy. „Gorące uczynki”, napisane w drugiej połowie lat 80. XX wieku, to historia kontrkulturowej bohemy schyłku PRL-u. Na pierwszym planie tej powieści...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo – audiobook
Lynne Twist Jack Canfield
Relacja człowieka z pieniędzmi bywa skomplikowana, ograniczająca, a czasem wręcz wyniszczająca. Zbyt często jest naznaczona strachem, mentalnością niedoboru i związaną z nią chciwością. Zbyt rzadko zaś relacji tej towarzyszy intencja pozostawania w harmonii z najwyższym dobrem ludzi i świata. Konsekwencje tego możemy obserwować codziennie: niesprawiedliwość społeczna, rabunkowe pozyskiwanie zasobów...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji:
Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych – audiobook
Chip Heath Karla Starr
O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji: