ekonomie
Liczba pozycji: 5
Co widać i czego nie widać – audiobook
Frédéric Bastiat
"Co widać i czego nie widać" to esej francuskiego ekonomisty Frédérica Bastiata, słynącego z krytyki poglądów socjalistycznych. Jego dzieło nadal inspiruje zwolenników wolnego rynku i ograniczonego rządu, oferując cenne lekcje ekonomii i myśli politycznej. Jego praca kształtuje spojrzenie na ekonomię, ukazując ją w nietypowy sposób, mianowicie stawiając odbiorcę w obliczu dylematu: co jest widoczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Royal – audiobook
Sylwia Zandler
Ta dziewczyna pokaże, że nieokrzesany książę nie może mieć każdej. Amerykanka Vivian Jones, dwudziestoletnia studentka, otrzymała szansę, o jakiej marzy wielu młodych ludzi. W ramach rocznego stażu może studiować ekonomię w Londynie. Wszystko zapowiada się wspaniale, dopóki dziewczyna nie uświadamia sobie, że życie w stolicy Wielkiej Brytanii będzie bardzo drogie. Na szczęście z pomocą przychodzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Bad Cruz – audiobook
L.J. Shen
Historia, przy której padniesz z zachwytu… albo przynajmniej pękniesz się ze śmiechu. Mogłabym powiedzieć, że Cruz Costello to mój arcywróg. Ale w tym celu musielibyśmy uznać swoje istnienie, a ignorujemy siebie nawzajem od ponad dziesięciu lat. On jest ulubieńcem całego miasta. Szanowanym futbolistą, który został lekarzem. Ja jestem tylko dziewczyną, która zaszła w ciążę w wieku szesnastu...Data dostępności:
Data publikacji:
Bez litości – audiobook
Erik Bertrand Larssen
Nie ważne co robisz, bądź najlepszy. To mantra powtarzana przez Larssena w tej niesamowitej książce. Autor daje Ci przydatne narzędzia, żebyś stał się lepszą wersją siebie samego. Larssen pomaga Ci spojrzeć na życie z dystansu i tak pokierować swymi uczuciami, aby zacząć myśleć inaczej. Książka zmotywuje Cię do tego, aby przekraczać swoje granice i pokaże, że nie ma litości, jeśli chodzi o Twój własny...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: