ekonomiczne
Liczba pozycji: 5
Business Intelligence 3/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Po pół roku od ogłoszenia pandemii w Polsce nasuwają się różne wnioski ekonomiczne, gospodarcze i biznesowe. Wiele branż zostało mocno dotkniętych skutkami decyzji wydawanych odgórnie. Branża eventowa, hotelarska czy gastronomiczna zostały z dnia na dzień pozbawione możliwości funkcjonowania. Okazuje się, że branża transportowa, o którą wszyscy się baliśmy poradziła sobie zaskakująco dobrze. Te...Data dostępności:
Data publikacji:
Odwyk mentalny. Pięć kroków do lepszej codziennośc – audiobook
Erik Bertrand Larssen
ERIK BERTRAND LARSSEN to najsłynniejszy trener mentalny w Norwegii, który odniósł olbrzymi sukces również jako autor książek i wykładowca. Pracuje z gwiazdami sportu i z ludźmi biznesu, ale także z zupełnie zwyczajnymi kobietami i mężczyznami, którym pomaga stawać się lepszymi wersjami samych siebie. Ta książka opowiada o tym, jak stworzyć sobie wspaniałą codzienność, niezależnie od punktu wyjścia....Data dostępności:
Data publikacji:
Brud – ebook
Bartosz Kurek
Wyścig już się rozpoczął Gdy ogłoszony zostaje przetarg na tor na warszawskim Służewcu, szykuje się transakcja dziesięciolecia. I choć zapowiada się ostra konkurencja, dla wielu faworyt jest jeden: Waldemar Skoneczny, najbogatszy człowiek w Polsce, który nieustannie rozbudowuje swoje imperium. Wiktor Zybert, dziennikarz śledczy, dostaje od swojego szefa kilkadziesiąt tysięcy euro i teczkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Drugie życie – ebook
Andrzej Sikora
Właściciel wielkiego koncernu, siedemdziesięciotrzyletni Michał Jurski, dowiaduje się, że choruje na nieuleczalny nowotwór. Przyjaciel chorego, profesor Edward Borek, niespodziewanie proponuje przeszczepienie mózgu pacjenta w zdrowe ciało młodego dawcy. Problem w tym, że profesor wprawdzie robił już takie operacje z powodzeniem, ale tylko na zwierzętach. Załamany przedsiębiorca, nie widząc dla siebie...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
Dan Ariely
„Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...Data dostępności:
Data publikacji: