ekonomia
Liczba pozycji: 29
FISZKI audio - niemiecki - Biznes – audiobook
Kinga Perczyńska
"FISZKI audio - niemiecki - Biznes" polecamy pracownikom biurowym, przedsiębiorcom, osobom zamierzającym podjąć pracę za granicą, a także studentom kierunków ekonomicznych i prawniczych, znającym język niemiecki na poziomie średnio zaawansowanym (poziom B1/B2). Tytuł zawiera ponad 2500 specjalistycznych słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 38 kategorii tematycznych, które wyczerpująco...Data dostępności:
Data publikacji:
FISZKI audio - angielski - Biznes – audiobook
Patrycja Wojsyk
"FISZKI audio - angielski - Biznes" polecamy pracownikom biurowym, przedsiębiorcom, osobom zamierzającym podjąć pracę za granicą, a także studentom kierunków ekonomicznych i prawniczych, znającym język angielski na poziomie średnio zaawansowanym (poziom B1/B2). Tytuł zawiera ponad 2500 specjalistycznych słów i zwrotów (wraz z przykładami użycia), podzielonych na 37 kategorii tematycznych, które wyczerpująco...Data dostępności:
Data publikacji:
Czyste pieniądze – audiobook
Jacek Weigl
Czyste PIENIĄDZE Ani modlitwa, ani podejście do władzy, ani sfera seksualna nie pokazują nam tak mocno stanu naszego ducha - jak nasze podejście od pieniędzy . Jeśli chcesz prawdziwych zmian na lepsze w swoim życiu… najpierw musi nawrócić się Twój portfel. Jak się nauczysz zależności w finansach od Boga - wtedy jesteś wolny. I to nie jest nauczanie dla ludzi religijnych, to jest nauczanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Megazagrożenia 10 trendów niebezpiecznych dla naszej przyszłości – audiobook
Nouriel Roubini
Autor bestsellerowej książki Ekonomia kryzysu uważa, że zmierzamy ku największej katastrofie gospodarczej naszego życia, która nastąpi, jeśli nie stawimy czoła dziesięciu megazagrożeniom. Światowej sławy ekonomista Nouriel Roubini był nazywany Doktorem Zagładą (ang. Dr Doom), dopóki nie spełniły się jego ostrzeżenia przed kryzysem na rynku nieruchomości w 2008 roku i wielkim kryzysem finansowym z...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej! – audiobook
Kelly McGonigal
" Co zrobić, gdy Twoim największym wrogiem jesteś… Ty? Zanim sięgniesz po tę książkę, zastanów się: ile razy w życiu udało Ci się storpedować własne ambitne plany ? Nadal jesz za dużo słodyczy, chociaż codziennie obiecujesz sobie: „Od jutra to rzucam”? Wciąż palisz, mimo że wiesz, jakie to dla Ciebie szkodliwe? Nie uczęszczasz na kurs angielskiego, choć w pełni rozumiesz, że zamykasz...Data dostępności:
Data publikacji:
Gai-Jin – audiobook
James Clavell
Kontynuacja Shoguna i Tai-Pana . Saga azjatycka - w skład sagi wchodzą: Król szczurów, Shogun, Tai-Pan, Gai-Jin, Noble House i Whirlwind - światowe hity, sprzedane w kilkunastu milionach egzemplarzy. Gai-jin - „człowiek z zewnątrz”, „nie-Japończyk”. XIX-wieczna Japonia, po dwustu latach izolacji, to łakomy kąsek dla przybywających na wyspy obcych przedsiębiorców, awanturników...Data dostępności:
Data publikacji:
Transsyberyjska – audiobook
Piotr Milewski
Wydanie nowe, poprawione i rozszerzone. Nagroda Magellana 2014 9949 kilometrów po torach, 36 godzin na morzu Piotr Milewski spełnia swoje marzenie z dzieciństwa i wyrusza w podróż koleją transsyberyjską. Zabiera czytelnika na wyprawę, która okazuje się także podróżą w czasie. Skomplikowana historia budowy łączy się tu z zaskakującym obrazem współczesnej Rosji – spadkobierczyni niegdyś...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga irracjonalności – audiobook
Dan Ariely
Dlaczego ból głowy nie ustępuje po zażyciu aspiryny o wartości jednego centa, ale znika bez śladu, kiedy weźmiemy aspirynę, która kosztuje pięćdziesiąt centów? Dlaczego przepuszczamy pieniądze na wystawny posiłek, ale wycinamy kupony, aby zaoszczędzić dwadzieścia pięć centów na puszce zupy? Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji życiowych, wydaje nam się, że dokonujemy mądrych, racjonalnych wyborów....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: