e-usługi
Liczba pozycji: 14
Jak rozliczyć e-usługi w VAT – ebook
Marcin Jasiński
Obecnie coraz większa grupa podatników świadczy swoje usługi przez Internet. Dotyczy to m.in. lekarzy, psychologów czy dietetyków. Normą jest świadczenie usług szkoleniowych on-line. W publikacji odpowiadamy na pytania: • czy usługi medyczne oraz szkoleniowe mogą korzystać ze zwolnienia, jak usługi stacjonarne, • jak ustalić miejsce świadczenia e-usług, • jakie usługi zaliczamy do...Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi szkoleniowe - jak rozliczyć VAT u sprzedawcy i nabywcy – ebook
Aneta Szwęch
Wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu w biznesie. Z tego powodu każdy przedsiębiorca, który docenia wagę tych czynników dąży do podnoszenia kwalifikacji zawodowych swoich pracowników korzystając z bogatej oferty firm szkoleniowych. Świadczenie usług edukacyjnych przybiera zazwyczaj formę szkoleń, kursów czy nauczania metodą e-learning. Usługi te, w zależności od warunków w jakich są świadczone,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-konsument na rynku usług – ebook
Tomasz Szopiński
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozliczenie przychodów i kosztów. TOP 10 Grudzień 2022 – ebook
Kinga Jańczak Beata Kostrzycka Andrzej Lazarowicz Marcin Sądej zespół wFirma.pl
E-book zawiera merytoryczną wiedzę ważną dla każdego przedsiębiorcy, a także przydatną specjalistom ds. księgowości i podatków w codziennej pracy. W publikacji znajdą Państwo odpowiedzi m.in. na pytania: • Co skuteczniej zabezpiecza transakcję - zaliczka czy zadatek? • Kiedy powstaje obowiązek na gruncie PIT i VAT? • Jaką stawką opodatkować usługi budowlane oraz wynajem? • W jaki sposób dokonać...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy – ebook
Ewelina Zielka
Czy chcesz poznać narzędzia i aplikacje niezbędne w prowadzeniu twojego biznesu bez czasochłonnego szukania informacji w internecie? Dzięki temu poradnikowi w 7 krokach zdobędziesz niezbędną wiedzę i dokonasz wyboru, co jest Ci potrzebne do prowadzenia Twojego indywidualnego biznesu. Niezależnie od tego czy startujemy ze swoim biznesem, czy go już prowadzimy, stykamy się ciągle z brakiem wystarczającej...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja administracji publicznej. Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców – ebook
Małgorzata Ganczar
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi. W książce przedstawiono m.in.: • rozwój, założenia i podstawy prawne elektronicznej administracji, • Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej oferującą e-usługi publiczne dla przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym – ebook
Justyna Matysiewicz Sławomir Smyczek
Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne...Data dostępności:
Data publikacji: