Liczba pozycji: 6
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej – ebook
praca zbiorowa
„Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej” to publikacja, w której przedstawiamy najważniejsze aspekty bezpieczeństwa informacji w służbie zdrowia. Wskazujemy, jakie zabezpieczenia wprowadzić m.in. w zakresie stosowanych systemów IT, korespondencji e-mail, serwerów i sieci lokalnej. Dodatkowo poświęcamy odrębną uwagę specyficznym aspektom działalności placówek medycznych a mianowicie Systemowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Podręcznik antymanipulacji – audiobook
Maryann Karinch
Poradnik autorki bestsellerowego Podręcznika manipulacji! Aby wydobyć od kogoś prawdę, potrzeba dwóch rodzajów umiejętności. Pierwszy z nich to umiejętności interpersonalne, konieczne do pozyskania faktów. Ważniejsze mogą się jednak okazać inne zdolności: umożliwią ci ona osądzenie, czy uzyskane informacje rzeczywiście się ze sobą wiążą, czy są prawdziwe, i rozpoznanie związanych z nimi emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Moc twojego umysłu – ebook
Paul Hammerness
JEŚLI KIEDYKOLWIEK NIE MOGŁEŚ ZNALEŹĆ KLUCZY, ZAPOMNIAŁEŚ O WAŻNYM SPOTKANIU LUB POZWOLIŁEŚ, BY ROZPROSZYŁ CIĘ MAŁO WAŻNY E-MAIL, TA KSIĄŻKA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE. Żyjemy w czasach nadmiaru informacji, a rozproszenie uwagi staje się niebezpieczną chorobą cywilizacyjną. Ubocznym efektem rewolucji cyfrowej jest powszechny brak koncentracji - mejle, SMS-y, telefony, internetowe komunikatory i media...Data dostępności:
Data publikacji:
Poszukiwanie klienta – ebook
Artur Wojciechowski
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...Data dostępności:
Data publikacji:
Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym – ebook
Sudakshina Bhattacharjee Fiona Talbot
Język angielski - poziom B2 Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy nawet trzecim językiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa sprawia, że umiejętność sprawnej komunikacji w tym języku nigdy dotąd nie była tak istotna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej firmy. Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogą skutecznie porozumiewać się z...Data dostępności:
Data publikacji: