Liczba pozycji: 13
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Dwa bieguny. Tom 3. Upadek – audiobook
Katarzyna Żwirełło
NIE SPADNIESZ NIŻEJ NIŻ NA DNO. Szymon Rafalski spadł na cztery łapy po dziennikarskiej rozgrywce z gangsterami, ale problemy nie przestają go prześladować. Zwolniony z pracy i sponiewierany narkotykowym nałogiem, w końcu jednak dostaje szansę na nowe, dostatnie życie. Tyle że nic nie jest dane za darmo, a gdy chce się wycofać, jest już za późno. Aspirant Robert Baczuk robi, co może, by wyciągnąć Szymona...Data dostępności:
Data publikacji:
Podręcznik antymanipulacji – audiobook
Maryann Karinch
Poradnik autorki bestsellerowego Podręcznika manipulacji! Aby wydobyć od kogoś prawdę, potrzeba dwóch rodzajów umiejętności. Pierwszy z nich to umiejętności interpersonalne, konieczne do pozyskania faktów. Ważniejsze mogą się jednak okazać inne zdolności: umożliwią ci ona osądzenie, czy uzyskane informacje rzeczywiście się ze sobą wiążą, czy są prawdziwe, i rozpoznanie związanych z nimi emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie machaj do mnie czerwoną chorągiewką – audiobook
Elżbieta Zdrojowa-Krawiec
Jak wyglądało życie młodych Polaków u schyłku komunizmu? Jak rozumieli wolność i jakie marzenia mieli ci, którzy właśnie w 1980 roku skończyli 18 lat? Oto poruszająca historia dziewczyny z małego miasta na tle społeczno-politycznych przemian w PRLu z lat 80-tych. Z codziennej rutyny Ewę wyrywa e-mail z propozycją klasowego spotkania z okazji trzydziestolecia matury. Rozmowa telefoniczna z dawną koleżanką...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook
Vanessa Edwards
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Negatyw szczęścia. Fine – audiobook
Ludka Skrzydlewska
Historia o modzie i miłości ze szczyptą sensacji... I z co najmniej dwiema szczyptami humoru! Miłość. Moda. Intrygi. Nieoczekiwanie życiem zawodowym Sashy po raz kolejny wstrząsnęły silne turbulencje. Dziewczynę zwolniono z mediolańskiego domu mody Di Volpe pod zarzutem przekazywania konkurencji poufnych danych. Niestety, dowody świadczą na niekorzyść Sashy. Właściciel konkurencyjnego domu mody,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Theory of tourism and tourism management – ebook
Tadeusz Chudoba
This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą – audiobook
Damon Zahariades
Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, Twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda Ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami. A wrócić do nich jest... cóż, bardzo...Data dostępności:
Data publikacji: