Liczba pozycji: 9
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej – ebook
praca zbiorowa
„Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej” to publikacja, w której przedstawiamy najważniejsze aspekty bezpieczeństwa informacji w służbie zdrowia. Wskazujemy, jakie zabezpieczenia wprowadzić m.in. w zakresie stosowanych systemów IT, korespondencji e-mail, serwerów i sieci lokalnej. Dodatkowo poświęcamy odrębną uwagę specyficznym aspektom działalności placówek medycznych a mianowicie Systemowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Naga prawda – ebook
Maryann Karinch
Poradnik autorki bestsellerowego Podręcznika manipulacji! Aby wydobyć od kogoś prawdę, potrzeba dwóch rodzajów umiejętności. Pierwszy z nich to umiejętności interpersonalne, konieczne do pozyskania faktów. Ważniejsze mogą się jednak okazać inne zdolności: umożliwią ci ona osądzenie, czy uzyskane informacje rzeczywiście się ze sobą wiążą, czy są prawdziwe, i rozpoznanie związanych z nimi emocji. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook
Vanessa Edwards
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Moc twojego umysłu – ebook
Paul Hammerness
JEŚLI KIEDYKOLWIEK NIE MOGŁEŚ ZNALEŹĆ KLUCZY, ZAPOMNIAŁEŚ O WAŻNYM SPOTKANIU LUB POZWOLIŁEŚ, BY ROZPROSZYŁ CIĘ MAŁO WAŻNY E-MAIL, TA KSIĄŻKA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE. Żyjemy w czasach nadmiaru informacji, a rozproszenie uwagi staje się niebezpieczną chorobą cywilizacyjną. Ubocznym efektem rewolucji cyfrowej jest powszechny brak koncentracji - mejle, SMS-y, telefony, internetowe komunikatory i media...Data dostępności:
Data publikacji:
Poszukiwanie klienta – ebook
Artur Wojciechowski
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Theory of tourism and tourism management – ebook
Tadeusz Chudoba
This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...Data dostępności:
Data publikacji:
Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym – ebook
Sudakshina Bhattacharjee Fiona Talbot
Język angielski - poziom B2 Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy nawet trzecim językiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa sprawia, że umiejętność sprawnej komunikacji w tym języku nigdy dotąd nie była tak istotna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej firmy. Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogą skutecznie porozumiewać się z...Data dostępności:
Data publikacji: