e-kultura
Liczba pozycji: 4
Forbes Women – eprasa – 2/2024
Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Bosska – ewydanie – 1/2020
Boss:ka jest obywatelką świata, posiadającą szerokie horyzonty. To “szefowa” sama dla siebie i dla innych w swojej firmie. Pracodawczyni, dyrektorka, menedżerka, ale co najważniejsze to prawdziwa liderka. Dla kogo jest Boss:ka? Dla kobiet takich jak my. Kobiet aktywnych, przedsiębiorczych, które tworzą swoją rzeczywistość. Kreują swój świat w szacunku i empatii dla innych. Wspierają...Data dostępności:
Data publikacji:
Beauty Forum – e-wydania – 1/2024
BEAUTY FORUM - edycja polska jest czasopismem międzynarodowym, poświęconym kosmetyce profesjonalnej. Na łamach magazynu prezentujemy najnowsze osiągnięcia w branży i tendencje w światowej kosmetyce oraz aktualne informacje o markach i produktach. Szczegółowo opisujemy najnowsze technologie, aparaturę i zabiegi. BEAUTY FORUM to także platforma wymiany poglądów i opinii uznanych specjalistów i autorytetów....Data dostępności:
Data publikacji:
E-konsument na rynku usług – ebook
Tomasz Szopiński
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...Data dostępności:
Data publikacji: