e-fakt
Liczba pozycji: 8
Fakt – e-wydanie – 112/2024
FAKT tuż po debiucie w 2003 roku stał się największym pod względem sprzedaży tytułem codziennym w Polsce. Do dziś utrzymuje pozycję lidera. FAKT to nowoczesna gazeta popularna, która przystępnym językiem opisuje bieżące wydarzenia społeczne, porusza tematy polityczne, kulturalne i sportowe. Na łamach FAKTU publikują znani dziennikarze, publicyści, naukowcy, politycy i ekonomiści. FAKT jest gazetą zaangażowaną...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,76 zł
Opinie o produkcie2,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,90 zł- Dostęp online PDF
Fakt – e-wydanie – 111/2024
FAKT tuż po debiucie w 2003 roku stał się największym pod względem sprzedaży tytułem codziennym w Polsce. Do dziś utrzymuje pozycję lidera. FAKT to nowoczesna gazeta popularna, która przystępnym językiem opisuje bieżące wydarzenia społeczne, porusza tematy polityczne, kulturalne i sportowe. Na łamach FAKTU publikują znani dziennikarze, publicyści, naukowcy, politycy i ekonomiści. FAKT jest gazetą zaangażowaną...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,76 zł
Opinie o produkcie2,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,90 zł- Dostęp online PDF
Fakt – e-wydanie – 110/2024
FAKT tuż po debiucie w 2003 roku stał się największym pod względem sprzedaży tytułem codziennym w Polsce. Do dziś utrzymuje pozycję lidera. FAKT to nowoczesna gazeta popularna, która przystępnym językiem opisuje bieżące wydarzenia społeczne, porusza tematy polityczne, kulturalne i sportowe. Na łamach FAKTU publikują znani dziennikarze, publicyści, naukowcy, politycy i ekonomiści. FAKT jest gazetą zaangażowaną...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,76 zł
Opinie o produkcie2,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,90 zł- Dostęp online PDF
Fakt – e-wydanie – 109/2024
FAKT tuż po debiucie w 2003 roku stał się największym pod względem sprzedaży tytułem codziennym w Polsce. Do dziś utrzymuje pozycję lidera. FAKT to nowoczesna gazeta popularna, która przystępnym językiem opisuje bieżące wydarzenia społeczne, porusza tematy polityczne, kulturalne i sportowe. Na łamach FAKTU publikują znani dziennikarze, publicyści, naukowcy, politycy i ekonomiści. FAKT jest gazetą zaangażowaną...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,76 zł
Opinie o produkcie2,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,90 zł- Dostęp online PDF
Black Nights. Tom 1. Część 1 – audiobook
E. J. Arosh
Aurora Black jest gwiazdą rocka. Prawdopodobnie powinna być szczęśliwa i wdzięczna, bo nie każdemu udaje się utrzymać na wyboistej drodze do wiecznej sławy, ale… Nic z tego. Zamiast mieć poczucie spełnienia, Aurora cierpi na depresję i coraz częstsze napady paniki. Sytuacji nie poprawia fakt, że ma też problemy, o których bardzo nie lubi myśleć, za to z wielką wprawą stosuje metodę polegającą...Data dostępności:
Data publikacji:
Gorące lata trzydzieste. Wydarzenia, które wstrząsnęły Rzeczpospolitą – audiobook
Michał Przeperski
Wiele lat temu Andrzej Garlicki opublikował znakomity zbiór szkiców zatytułowany „Piękne lata trzydzieste”. Tytuł był ironiczny - druga dekada niepodległej Rzeczpospolitej wcale nie była pięknym okresem. Redakcja portalu Histmag.org, zainspirowana książką Garlickiego, przygotowała kolejny e-book, tym razem poświęcony wydarzeniom z okresu pięciu ostatnich lat niepodległej Polski. „Gorące...Data dostępności:
Data publikacji:
Głos w wietrze - Znamię lwa – audiobook
Rivers Francine
Audiobook, Czyta jeden z najbardziej ciekawych głosów radiowych- Ksawery Jasieński Tom I "Głos w wietrze" Powieść przetłumaczona na 13 języków. Od lat dobrze sprzedająca się powieść chrześcijańska nie tylko w Polsce. „JEST TYLKO JEDNA PRAWDZIWA WŁADZA NA TEJ ZIEMI, DZIEWCZYNO, I JEST TO WŁADZA RZYMU” - usłyszała młodziutka chrześcijanka Hadassa, kiedy została sprzedana jako niewolnica....Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: