e-biznes
Liczba pozycji: 138
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Dropshipping. Część 1 – ebook
Joanna Wieczorek
Książka „Dropshipping czyli jak podołać w pierwszej misji” to praktyczny przewodnik dla osób, które chcą rozpocząć biznes z wykorzystaniem metody dropshipping. Autorka krok po kroku opisuje, jak rozpocząć działalność od wyboru niszy, po wybór dostawców i platformy e-commerce, a także jak radzić sobie z trudnościami, takimi jak logistyka czy utrzymanie relacji z klientami oraz pomysły na rozwój biznesu....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny księgowy – ebook
Magdalena Chomuszko
Książka jest efektem wielu dyskusji oraz wymiany wiedzy z ekspertami, podczas prowadzonych przez autorkę szkoleń i konsultacji na temat Jednolitego Pliku Kontrolnego. Publikacja zawiera całą dostępną obecnie (lipiec 2017) wiedzę o JPK, jak również praktyczne wskazówki, z pomocą których łatwiej jest zrozumieć istotę e-kontroli, a także wdrożyć JPK w swojej firmie. Ponadto temat Jednolitego Pliku Kontrolnego...Data dostępności:
Data publikacji:
E-konsument na rynku usług – ebook
Tomasz Szopiński
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zachowania niepoprawne – ebook
Richard H Thaler
Zachowania niepoprawn e (tyt. oryg. Misbehaving ) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe, takie jak „Forbes”, „Economist”, „Financial Times”. Autor w błyskotliwej, przystępnej formie opisuje w niej swoje wieloletnie zmagania o realizację wizji wzbogaconej teorii ekonomicznej i tworzenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji – ebook
Volodymyr Mosorov
Przedstawiamy Czytelnikowi książkę poświęconą aktualnemu zagadnieniu, jakim jest zabezpieczenie użytkowników sieci komputerowych przed kontrolowaniem prywatnych treści, rozmów lub e-maili. Według ekspertów od komputerów nie ma technologicznych możliwości, by uchronić się przed podsłuchiwaniem czy zabezpieczyć naszą korespondencję, jednak istnieją łatwe sposoby ochrony naszej prywatności, które można...Data dostępności:
Data publikacji:
Instrumenty bankowości elektronicznej – ebook
Anna Matuszyk Paweł Grzegorz Matuszyk
Książka "Instrumenty bankowości elektronicznej" wpisuje się w nowoczesny nurt bankowości, jej funkcjonowania i organizacji. Stanowi interesujący, napisany w sposób zwięzły i kompleksowy, przegląd wszystkich instrumentów bankowości elektronicznej głównie uwzględniający rozwiązania amerykańskie. W książce przedstawiono m.in.: - definicje bankowości elektronicznej, - obowiązujące systemy płatności,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mit przedsiębiorczości – ebook
Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....Data dostępności:
Data publikacji:
Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne – ebook
Vanessa Edwards
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić...Data dostępności:
Data publikacji: